משפט

חקירות המחבלים מה-7 באוקטובר נחשפות: "אנסתי אותה, רצחנו וחטפנו"

עיתון הדיילי מייל חשף את תמלילי החקירות של כמאל חוסיין אחמד ראדי ובנו עבדאללה. השניים הודו כי אנסו נשים במהלך מתקפת הפתע של חמאס על ישראל. הם סיפרו: "בבית הראשון מצאתי אישה ובעלה. ירינו בהם והרגנו אותם". על אונס הנשים: "היא לבשה מכנסי ג'ינס קצרים, איימתי עליה עם האקדח שתוריד את הבגדים"
מערכת ice |  3
מחבלי חמאס (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
עיתון הדיילי מייל הבריטי חשף אתמול בצהריים (יום חמישי) תמלילים מחקירותיהם של כמאל חוסיין אחמד ראדי (47) ובנו עבדאללה (18), שהודו כי אנסו נשים במהלך הפלישה ליישובי עוטף עזה ב-7 באוקטובר, ואז רצחו אותן. הם גם הודו בחטיפה וברצח של אזרחים נוספים חפים מפשע.  
בדיווח צוין כי ראדי, אב לשבעה וחבר בארגון הטרור חמאס, נתפס בחודש מרץ. הוא ובנו פלשו לקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר, ולדבריו "בכל בית שבו מצאנו מישהו - רצחנו או חטפנו אותו". למשל, תיאר, "בבית הראשון מצאתי אישה ובעלה. ירינו בהם והרגנו אותם". לאחר מכן הודה שאנס אישה, ואמר: "היא צרחה, בכתה, אבל עשיתי מה שעשיתי. אנסתי אותה. היא לבשה מכנסי ג'ינס קצרים, איימתי עליה עם האקדח שתוריד את הבגדים שלה. אני לא יודע מה קרה לה אחר כך - הייתי שם רבע שעה והלכתי".
 
עבדאללה, עם זאת, טען כי אביו הרג את האישה. "הוא אנס אותה, אחר כך אני, ואז בן דוד שלי אחמד ואז חסן - ואז עזבנו. אבל אבא שלי הרג את האישה אחרי שסיימנו לאנוס אותה". עבדאללה אמר כי עוד לפני האישה הזו, "אנסנו גם אישה אחרת. אמרתי לה באנגלית - תתפשטי. הרגתי שני אנשים, אנסתי שניים, ופרצתי לחמישה בתים". 

דובר צה"ל מסר לדיילי מייל כי "בחודשים האחרונים ראינו אינספור עדויות לאלימות האכזרית שבה השתמשו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, כולל מעשים מזעזעים של אלימות מגדרית ומינית. הודאות אלה מוכיחות כי כל ניסיון להכחיש את זוועות 7 באוקטובר ולהכפיש את העדויות של ניצולים וחטופים משוחררים הוא חלק ממסע דה-לגיטימציה לישראל ולהצדקת הטרור".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לאנוס אותם אחכ לסרס ואחכ להרוג
    יהודה 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עין תחת עין שן תחת שן
    סגור
  • 2.
    עונש מוות למחבלים
    אבנר 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ויפה שנה אחת קודם
    סגור
  • 1.
    רק בית דין צבאי
    Mirie 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ועונש מוות. אין עונש אחר !
    סגור