משפט

פרשת הרב טאו מסתבכת: בחורה נוספת הגישה נגדו תלונה על אונס

אחרי ששתי נשים הגיעו תלונות נגד הרב צבי טאו בגין אונס, הפרשה מוסיפה להסתבך אחרי שאישה נוספת הגישה תלונה בגין אונס. למרות זאת, על התלונה ככל הנראה חלה התיישנות וככל הנראה היא לא תוכל להביא לכדי הרשאה
מערכת ice | 
הרב צבי טאו (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
לפני כשנה וחצי התפוצץ אחד הסיפורים הדרמטיים בשנים האחרונות בישראל, זאת לאחר הרב צבי טאו, אחד הרבנים הבכירים בישראל, הסתבך בגדול, אחרי ששתי נשים טענו שהוא אנס אותן בעבר ואף הגישו נגדו תלונה במשטרה. 
הערב (רביעי) פורסם לראשונה ב"וואלה" כי הפרשה ממשיכה להסתבך וחוזרת לכותרות בגדול, אחרי שבחורה נוספת הגישה נגדו תלונה על אונס, ובימים הקרובים היא צפויה להיות מועברת לפרקליטות. למרות זאת, מדובר בתלונה שחלה עלייה התיישנות, כך שלא בטוח שהתלונה הזו תוכל להביא לכדי הרשאה.
כזכור, החקירה בעניינו של הרב צבי טאו, התנהלה מזה מספר חודשים החל מנובמבר 2022, זאת לאחר שהוגשו נגדו שתי תלונות במשטרה. שתי נשים הגישו נגד הרב צבי טאו תלונות על אונס שהתרחש לפני עשרות שנים. אחת מהן, שפתחה את כל הסיפור, היא נחמה תאנה, והשנייה, שהגישה גם היא תלונה על אונס זמן קצת לאחר מכן היא דורית. כעת, אישה נוספת כאמור הגישה תלונה על אונס נגד הרב טאו, שהפרשייה בעניינו ממשיכה להסתבך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה