משפט

שופרסל מסתבכת: זו ההחלטה הקשה שקיבל בית המשפט

עיריית חיפה מבקשת לסגור את סניף שופרסל שלי במרכז חורב, בשל היעדר רישיון עסק. בפנייתה לבית המשפט, מבקשת עיריית חיפה להורות על הפסקת הפעילות בסניף באופן מיידי על ידי סגירת החצרים, ולהטיל את ביצוע הצו על הפיקוח העירוני בסיוע המשטרה. הסניף בינתיים עם רישיון זמני שהתקבל וממשיך לפעול
מערכת ice | 
שופרסל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
עיריית חיפה הגישה ביום ראשון כתב אישום לבית המשפט לעניינים מקומיים בעיר, בו היא מבקשת לסגור את סניף שופרסל שלי הפועל במרכז חורב, כך על פי פרסום בכלבו ניוז. בכתב האישום, שהוגש נגד חברת שופרסל ומנהל הסניף עדיאל טיקטינסקי, נטען כי הנאשמים מנהלים עסק של אטליז, מרכול וחנות ששטח המכירה בה הוא 800 מ"ר לפחות, ללא רישיון עסק כנדרש על פי חוק.
העירייה ציינה כי ב-29 בספטמבר 2022 פג תוקף ההיתר הזמני שניתן לעסק. למרות שבקשה לרישיון עסק הוגשה עוד ב-2005, ב-17 באפריל 2023 נשלחה לנאשמים הודעה על דחיית הבקשה. עם זאת, הנאשמים המשיכו לנהל את העסק גם לאחר מכן, ללא רישיון וללא אישורים מכיבוי אש.

לטענת העירייה, בחודשים מרץ ואפריל 2023, וכן במרץ 2024, נשלחו לנאשמים התראות בגין ניהול העסק שלא כחוק. "הנאשמים עוסקים בעסק טעון רישוי ללא רישיון עסק", סיכמה העירייה בכתב האישום.
בפנייתה לבית המשפט, מבקשת עיריית חיפה להורות על הפסקת הפעילות בסניף באופן מיידי על ידי סגירת החצרים, ולהטיל את ביצוע הצו על הפיקוח העירוני בסיוע משטרת ישראל, לפי כלבו חיפה.
יש לציין שסניף שופרסל הנ"ל עם רישיון זמני עד חודש יולי, רישיון שניתן לאישור כיבוי. לכן יוכלו להמשיך לפעול עד לקבל רישיון קבוע.
מצד שופרסל נמסר בתגובה לכתב האישום: "נגיב בערכאות המקובלות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה