משפט

הפלאפל האהוב נשרף לחלוטין: סיבת ההצתה תבדק

כוחות כיבוי רבים, בראשותו של רב רשף רונן אטיאס, הוזנקו במהירות לזירת האירוע החריג ברחוב יוחנן הקדוש בחיפה. עם הגעתם למקום, נחשפו לוחמי האש למראות קשים של ללהבות אדירות שבלעו את דוכן הפלאפל המפורסם. 
מערכת ice | 
פלאפל (צילום shutterstock)
דליקה חמורה פרצה הלילה בדוכן פלאפל ותיק ברחוב יוחנן הקדוש בחיפה, פלאפל ג'ורג'. עשן כבד הציף את האזור וגרם לבהלה בקרב תושבים רבים. העשן הביא לדיווחים חוזרים ונשנים למוקד החירום העירוני, שמיהר להזעיק את לוחמי האש.
כוחות כיבוי רבים, בראשותו של רב רשף רונן אטיאס, הוזנקו במהירות לזירת האירוע החריג. עם הגעתם למקום, נחשפו לוחמי האש למראות קשים של ללהבות אדירות שבלעו את דוכן הפלאפל המפורסם. 
 
לוחמי האש נדרשו לבצע פעולות פריצה נמרצות כדי להגיע למוקד השריפה, שריכז את כוחות האש החזקים ביותר.. לאחר קרבות ממושכים עם הלהבות הגדולות, הצליחו לוחמי האש להשתלט על השריפה ולכבותה לחלוטין. למרבה המזל, לא היו נפגעים בין התושבים והעובדים באזור, אך דוכן הפלאפל המיתולוגי נהרס כמעט כליל.
עם אור היום מתוכננת להגיע חוקרת דליקות למקום כדי לנסות ולאתר את הסיבה שגרמה לשריפה הרסנית כל כך. טרם יכולים לקבוע בתחנה מה פתח את הדליקה. חקירת מקור האש תסייע להבין איך זה קרה ולמנוע את הישנות הטרגדיה הזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה