משפט

השתתפו במחאה מחוץ למעון רה"מ ונעצרו: כל הפרטים

לאחר שמספר מפגינים החלו להפר את הסדר הציבורי בהפגנה שמתנהלת ברגעים אלו מחוץ למעון ראש הממשלה, כוחות המשטרה פעלו לעצירת החשודים וחקירתם. עד כה, נעצרו 2 חשודים בגין הבערת אש והפרת סדר בעת המחאה
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

ברגעים אלו ממש מתקיימת מחאה מול מעון ראש הממשלה הממוקם ברחוב עזה בירושלים. במהלך ההפגנה, מספר מפגינים החלו להפר את הסדר הציבורי על ידי הבערת אש, שיגורי זיקוקין והפיכת פחי אשפה וגדרות על נתיבי הנסיעה ברחוב. 

בעקבות כך, כוחות המשטרה פעלו לעצירת החשודים וחקירתם. על פי הדיווח של משטרת ישראל, 2 חשודים נעצרו בגין הבערת אש והפרת סדר. מטעם משטרת ישראל נמסר: "כוחות המשטרה ממשיכים לפעול במקום על מנת לשמור על הסדר הציבורי".

(צילום: דוברות המשטרה)

עוד נמסר כי "משטרת ישראל תאפשר את חופש המחאה כחוק, אולם תפעל בכלים והסמכויות שברשותנו נגד מפרי סדר ומתפרעים אלימים באשר הם, ובכל אלו הפוגעים או המנסים לפגוע בשלום הציבור ובטחונו".
כידוע, היום (רביעי) דווח כי חמאס פרסם אות חיים ראשון של החטוף הירש גולדברג פולין, אשר נחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי הנוח'בה. בסרטון שפרסם החמאס, גולדברג פולין נראה פצוע בידו. לא ברור מתי צולם הסרטון המדובר שפורסם היום, אשר מסייע לחמאס בהפעלת הלוחמה הפסיכולוגית על אזרחי ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה