משפט

שערי צדק ישלם מיליוני שקלים - זה הסכם הפשרה

המרכז הרפואי שערי צדק צפוי לשלם מיליוני שקלים בעקבות תביעה של שלוש נשים נגדו. התביעה הוגשה לאחר שבית החולים סירב לבקשתן של הנשים לעבור טיפולי פוריות
מערכת ice | 
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום שערי צדק)
שלוש נשים עתרו נגד המרכז הרפואי שערי צדק לאחר שלא אפשר להן לעבור טיפולי פוריות מכיוון שהן אינן נשואות. כעת, שני הצדדים הגיעו לפשרה וחתמו על הסכם (שתלוי באישור בית המשפט) במסגרתו בית החולים התחייב להימנע בעתיד מסירוב שכזה.
בנוסף לכך, כל אחת מהתובעות תקבלנה בסך הכול 300 אלף שקל, מתוכן 100 אלף יהיו החזר הוצאות. הצדדים עוד הסכימו כי 10 מיליון שקל יועברו לטובת הציבור, כך לדוגמה המרכז הרפואי ישקיע 3.15 מיליון שקל להרחבת פעילות מחלקת ההפריה החוץ גופית ויקנה לטובת העניין ציוד נוסף.
בית החולים צפוי לפתוח קליניקה לקידום נשים בעלות של חצי מיליון שקל. הקליניקה תפתח באחד מבתי הספר למשפטים באוניברסיטאות המתקדמות בארץ. משערי צדק נמסר: "מדובר על תביעה העוסקת בטענות מלפני שבע שנים.
שערי צדק פעל ופועל כל העת בהתאם לחוק. במסגרת ההליך הציג שערי צדק את מדיניותו המעניקה שירות וטיפול לכל אדם ללא הבדל. ההסדר שהתקבל הוא לטובת המטופלות והמטופלים ומבטיח כי הוא יושקע בטיפול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה