משפט

ריינאייר מסתבכת בישראל? זו התביעה הייצוגית שהוגשה נגדה

בקשה לתביעה ייצוגית נגד ריינאייר טוענת כי חברת התעופה לא שילמה החזרים לזוג ישראלים לאחר שהטיסה בוטלה, בגלל שבחרו לטוס עם חברה אחרת
מערכת ice | 
תביעה נגד ריינאייר (צילום unsplash,shutterstock)
שני נוסעים שטסו עם חברת ריינאייר לפולין הופתעו לגלות שטיסתם ארצה עם ריינאייר בוטלה, השניים קנו כרטיסי טיסה לטיסה שהמריאה למחרת בחברת תעופה אחרת ולכן נאלצו לשלם על לילה במלון. השניים טענו כי ריינאייר סירבה לבקשתם להשבת ההוצאות ששולמו על ידם מכיוון שבחרו לחזור עם חברת תעופה אחרת. 
בריינאייר טענו כי הם אינם מחויבים לשלם את ההוצאות שנגרמו לנוסעים (מלון, מוניות, אוכל) והוסיפו כי הוצאות אלה משולמות ללקוחות החברה שטיסתם בוטלה ובחרו לחזור בטיסה אחרת של החברה.
בנוסף, טענו בחברת התעופה כי הנוסע השני אינו זכאי לתשלום ההוצאות על ידם מכיוון שהוא ניתק קשר עם החברה ולא מסר להם את פרטי חשבון הבנק שלו.
אתמול (ראשון) בית המשפט המחוזי מרכז בלוד אישר הגשת תביעה ייצוגית נגד ריינאייר בעקבות המקרה הלא נעים. השופטת חנה קיציס קבעה כי בריינאייר היו צריכים להחזיר את הכסף לנוסעים, למרות שלא טסו בחזור עם חברת התעופה האירית.
השופטת קיציס אמרה כי: "אין סיבה לשלול את שירותי הסיוע מאותם נוסעים שטסו בסמוך למועד ביטול הטיסה, באמצעות חברת תעופה אחרת. אין סיבה שריינאייר לא תושיט עזרה גם לנוסעים אלו שמוצאים עצמם בארץ זרה ללא ידיעת השפה המקומית."
בסופו של דבר השופטת הורתה לריינאייר להגיש כתב הגנה בתוך 60 יום ולאחר מכן תתקבל החלטה בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה