משפט

המשטרה פשטה על ביתו של אחד הזמרים הגדולים בעולם: לאן הוא נעלם?

אחד הראפרים הגדולים בהיסטוריה, פאף דדי, מטיל אימה על עולם הבידור אחרי שורה של תללונות שהוגשו נגדו בין היתר על סחר בבני אדם, אונס, תקיפה, סחר בסמים וסחר בנשק. כעת, המשטרה פשטה על הבתים שבבעלותו, עצרה את אנשיו הקרובים, אספה ראיות, אבל מישהו אחד לא היה שם. לאן הוא נעלם?
מערכת ice | 
פאף דידי (צילום ויקיפדיה)
הראפר הגדול פאף דדי, ששמו האמיתי הוא שון קומבס, אחד הראפרים הגדולים בעולם המוזיקה אי פעם, ממשיך להטיל אימה של ממש וזעזוע על כל עולם הבידור, זאת לאחר שורה של האשמות חמורות במיוחד נגדו, בין היתר על סחר בבני אדם, אונס, תקיפה, סחר בסמים, סחר בנשק, ובאמת, מה לא.
אתמול (שלישי) הסיפורים המחרידים סביב פאף דדי עלו מדרגה אחרי שנודע כי משטרת ארצות הברית ביצעה פשיטת ענק עם עשרות שוטרים על כל אחד מהבתים שבבעלותו, בלוס אנג'לס, מיאמי וניו יורק. אלא שמהר מאוד התברר שפאף דדי, שככל הנראה ידע מבעוד מועד על כך, פשוט נעלם כלא היה.

אגב, מי שכן היו בבתים הם אנשים רבים שלו, שנעצרו כולם. החקירה נגד פאף דדי נמשכת זמן רב, על רקע התלונות שהוגשו נגדו, שלוש במספר, וכעת המשטרה אספה עוד ועוד חומרים וראיות מהבתים שבבעלותו. התלונות נגד קומבס החלו ב-16 בנובמבר בתביעה של חברתו לשעבר, קסנדרה "קאסי" ונטורה, שהאשימה אותו בסחר במין ובתקיפה מינית. 
עד כה נגד דדי הוגשו שלוש תביעות. האחרונה מביניהן הוגשה בבית המשפט העליון בניו יורק על ידי אישה שטענה כי הראפר סימם ואנס אותה ב-1991 כשהייתה סטודנטית בקולג'. בתביעה נטען כי קומבס סימם אותה עד שלא הייתה מסוגלת לעמוד או ללכת על הרגליים. בנוסף טוענת התובעת שהראפר צילם את האונס והפיץ אותו בין חברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה