משפט

מנור סולמון מסבך את טוטנהאם: "אם נצטרך נפעל נגדם בבית משפט"

שמונה חודשים מאז מעברו של מנור סולומון לטוטנהאם, שחתם שם לאחר שעבר משחטאר דונייצק לפולהאם בחינם עקב המלחמה. בשחטאר כועסים על המצב ורוצים 20-30% ממכירתו העתידית של מנור
מערכת ice |  1
מנור סולומון (צילום אינסטגרם, מנור סולומון)
שחטאר דונייצק רכשה את הכוכב הישראלי מנור סולומון ממכבי פתח תקוה בסכום של 6.5 מיליון יורו, האוקראינים ציפו למכור אותו לאחר מספר שנים בסכום עתק עקב הפוטנציאל הרב שלו, אלא שבעקבות המלחמה בין אוקראינה לרוסיה הוא עבר לפולהאם שבאנגליה בהשאלה ללא תמורה כספית ולאחר מכן ניצל את העובדה שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה וחתם בטוטנהאם לחמש שנים, בידיעה שגם כך לאוקראינה הוא לא יצטרך לחזור בהתאם לחוזהו.
סולומון אמנם עבר מפולהאם בהעברה חופשית, אך מנכ"ל שחטאר טוען כעת כי הקבוצה ראויה ל-30% ממכירה עתידית על סולומון. אין כל תוכניות למכור את סולומון בשלב זה, אחרי שנה שברובה לא שיחק עקב פציעות.

סרגיי פלקין, מנכ"ל שחטאר דונייצק, התראיין ל-ESPN: "היינו בשיחות עם טוטנהאם מאז חודש אוקטובר, אבל שם בחרו שלא להתנהג בכבוד. אנחנו מרגישים שטוטנהאם לא כיבדה אותנו כמועדון כדורגל. טוטנהאם כן הציעה לנו פיצוי מסויים, אבל זו הייתה הצעה מעליבה, הציעו לנו פירורים כדי להראות לנו שהם מוכנים לשלם משהו, אבל זה אפילו לא היה בר השוואה למה שהם קיבלו".
"טוטנהאם זה מועדון מהטופ העולמי והם לא יכולים להתנהג בצורה הזו. ניהלנו מו"מ במשך חודשים ואם להיות כנים אז בכלל לא ביקשנו סכום עתק. הם קיבלו בחינם שחקן ששווה 20 מיליון יורו, שחקן שהשקענו בו והם לא מכבדים את זה. אם נקבל 20-30 אחוז מהשווי שלו זה יהיה הוגן. אם נצטרך נפעל נגדם בבית המשפט, אבל אני מקווה ומאמין שבסוף הבעלים דניאל לוי יבין אותנו ויושיט לנו יד. אנחנו מדינה שנמצאת במלחמה וכל העולם תומך בנו, ולכן אנחנו מבקשים עזרה. ב-CAS כבר הפסדנו, אבל אנחנו לא נוותר מתוך אמונה שאם מועדון מקבל משהו בחינם, זה לא מוצדק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנור גמר את הקריירה
    הלו 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו הוא ילך לשחק עם מנשה יוספוביץ מבני ברק בבית ספר פיקא פתח תקווה
    סגור