משפט

מזעזע: אישה נתפסה עם פורנו ילדים בטלפון הנייד שלה שהיא בעצמה צילמה

מקרה מזעזע בארצות הברית: אישה שכחה את מכשיר טלפון הנייד שלה בבר שבו שהתה. כשהתקשרה לבר לבדוק אם הנייד שלה שם, הברמן ביקש ממנה את קוד הגישה לוודא שהיא הבעלים של המכשיר, האישה נתנה לו, והברמן גילה סרטונים של פורנו ילדים במכשיר. הברמן ההמום התקשר למשטרה להתלונן על המקרה הקשה
מערכת ice |  1
ניידות משטרה (צילום pixabay)
אישה בת 37 מפלורידה השאירה את טלפון הנייד שלה בבר מקומי שבו שהתה, ונעצרה לאחר שנמצא אצלה במכשיר סרטונים מזעזעים של פורנו ילדים אותם היא בעצמה צילמה. 
אשלי לינץ', מארצות הברית מוחזקת בערבות של 135,000 דולר לאחר שהוכנסה לכלא מחוזי בפלאם ביץ' ביום רביעי ומואשמת בהחזקת פורנוגרפיית ילדים וצילומם, כך עולה מרישומי המשטרה. 
לינץ' השאירה את הטלפון שלה בבר ב-23 בדצמבר ומאוחר יותר התקשרה לבר לשאול אם השאירה אותו שם, ונתנה לברמן את קוד הגישה לנייד כדי לוודא שהיא הבעלים של המכשיר. הברמן היה המום לגלות שסרטונים של פורנו ילדים היו מאוחסנים בטלפון הנייד שלה, והתקשר למשטרה, אשר קיבלו צו חיפוש למכשיר ב-9 בינואר בעקבות התלונה שהוגשה כנגדה. 
בחודש שעבר, מחלקת השריף בפאלם ביץ' קבעו שהילדים שתועדו היו בני 6 ו-8. בנוסף, מה שהסגיר את זה שלינץ' היא זאת שצילמה את הסרטונים בעצמה זו תמונה בפלאפון שלה, של הרישיון נהיגה של לינץ' שבה היא נראתה עם לק סגול, אותו לק שנראה על היד של מי שצילמה את סרטוני הפורנו
בנוסף, לשמירה על הפרטיות של הילדים לא הוזכר אם הילדים קשורים אליה בקשר משפחתי, ובמידה ולא, אם הורי הילדים מודעים לזה שלינץ' צילמה את הילדים באקטים מיניים שהיא בעצמה ביימה או תיעדה ללא ידיעתם, כשהם אינם לבושים. כמו כן, לא ידוע למי התמונות והסרטונים נועדו, אם זה לשימוש עצמי או הפצה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האישה מפלורידה
    אחת שאיכפת לה 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצמרר ממש . חייבת להירקב בכלא. השם ישמור. עד לאן אנשים מגיעים.????
    סגור