impactech

קבוצת תדיראן – פתרונות בתחום האנרגיה המתחדשת

התחושה שאני חלק ממערך גדול שמקדם התחשבות בסביבה והסתכלות על העתיד, מוסיפה נופך משמעותי לתפקיד
מערכת ice | 
אלי קורדובה (צילום תדיראן)

איך הגעת לחטיבת האנרגיה המתחדשת בתדיראן, ומדוע בחרת להשתלב בתחום?

"לתחום האנרגיה המתחדשת נכנסתי לפני כ-3 שנים. מאז עברתי דרך ארוכה, במהלכה שימשתי במגוון תפקידים בתחום. הספקתי לתכנן ולאפיין אינספור מערכות אספקת אנרגיה ומערכות סולאריות ולהוביל עשרות פרויקטים. הרצון שלי להשתלב בתחום האנרגיה המתחדשת רחוק מלהיות מקרי, והוא מגיע לאחר עשרות שנים של היכרות עמוקה וצבירת ניסיון בתחום מערכות האל-פסק ומערכות הספק מגוונות. מדובר בשוק הנמצא בצמיחה מרשימה ומהווה אתגר עצום מבחינה טכנולוגית ועסקית. היום אני חלק מקבוצת תדיראן ורואה בה חברה המובילה בתחום האנרגיה המתחדשת בישראל".
ספר על המוצרים שאתם מציעים.
"כחלק ממטרת העל של הקבוצה, האיצה תדיראן בשנתיים האחרונות את פעילותה בתחום האנרגיה המתחדשת. הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי בכך שאנחנו מרכזים את כל הפתרונות הנדרשים במקום אחד ובהתאמה אישית.
בחטיבת האנרגיה המתחדשת של תדיראן אנחנו ממנפים ניסיון של עשרות שנים בתחום אספקת פתרונות אנרגיה ועם המוחות המנוסים והיצירתיים ביותר, מספקים מענה ושירותים לכלל המוצרים בתחום – ומדובר בין היתר במערכות לאגירת אנרגיה, מערכות סולאריות מותאמות אישית (מחוברות או מנותקות רשת), פתרונות טעינה וניהול טעינת רכבים חשמליים, מערכות UPS, מערכות הספק במתח נמוך וגבוה ועוד שורה ארוכה של פתרונות לצרכן הפרטי, העסקי והציבורי".
איזה אימפקט מייצרת חטיבת האנרגיה המתחדשת של תדיראן?
"השימוש באנרגיית השמש להפקת חשמל נפוץ מאוד, אך הוא אפקטיבי כביכול רק בשעות היום. תדיראן מספקת פתרונות אגירת אנרגיה באמצעות מערכות סולאריות שאוגרות חשמל במשך היום, כך שניתן לספק חשמל גם בשעות צריכת השיא במהלך הערב.
יתר על כן, במהלך השנים האחרונות גדל השימוש בכלי רכב חשמליים, מכשירים חסכוניים באנרגיה, שירותי אנרגיה המונעים על ידי השמש ופתרונות נוספים אשר הופכים את הצרכן לעצמאי ללא כל תלות באנרגיות המזהמות את כדור הארץ. תדיראן ממלאת כיום תפקיד משמעותי ומוביל בתחום ייצור ואגירה של אנרגית השמש ובמערכות ניהול טעינת רכבים חשמליים, והיא תמשיך לעשות זאת גם בעתיד".
איזו משמעות יש מבחינתך למקום עבודה שמציע עשייה עם ערך מוסף?
"תחום האנרגיה המתחדשת מציע עשייה עם ערך מוסף לשימור הסביבה. התחושה היא שאני חלק ממערך גדול, שמקדם התחשבות בסביבה והסתכלות על עתיד טוב יותר באמצעות הטמעת טכנולוגיות מתקדמות והתמודדות עם פרויקטים עצומים ברמה לאומית – מוסיפה נופך משמעותי לתפקיד, ותחושת הסיפוק בהתאם. ניתן לומר שבאופן כזה או אחר אני תורם ולו במעט על בסיס יומיומי, ומשפיע לטובה על הסביבה ועל הפחתת זיהום האויר – ובאופן ישיר גם על שיפור איכות החיים והבריאות של כולנו".
קבוצת תדיראן (TADIRAN GROUP) כוללת שלוש חטיבות מרכזיות: תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה, חטיבת הטיפול באוויר וחטיבת אנרגיה מתחדשת. חטיבה זו אשר הוקמה ב-2021, מספקת פתרונות בתחומי הסולאר, אגירת האנרגיה וניהול מערכת טעינת רכבים חשמליים. חטיבת האנרגיה המתחדשת בתדיראן מהווה כיום 52% מפעילות החברה ומתפרשת על פני כ-30 מדינות. במהלך השנה האחרונה ביצעה החטיבה שלוש רכישות משמעותיות של חברות אנרגיה: VP Solar Italy, תדיראן סולאר ואביאם טנסור.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה