נבחרת אייס

מדוע מערכת המשפט הישראלית לקחה ממני כחצי מיליון שקלים? | יאיר נתניהו

במשך שנה סחבתי את הפצע הזה בתוכי, כאשר חוסר הצדק והגזל שבוצעו נגדי מלווים אותי כצל. כל פסקי הדין התקדימיים נגדי בכל הערכאות נפסקו כאשר המשפט של התובע כנגד כותב הפוסט עצמו שאותו שיתפתי ממשיך להתנהל, ולא נפסק שם עדיין פסק דין ואפילו שקל אחד. רק אותי הם תבעו מתוך מאות המשתפים
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  160
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם)
במאמר זה אפרט את הסיפור המטורלל והקפקאי בו מערכת המשפט לקחה בניגוד לחוק, לכאורה, מאזרח בישראל כחצי מיליון שקל בגלל שייר לפוסט בפייסבוק. כבר בתחילת המאמר חשוב לי להבהיר שמעולם לא הפסדתי במשפט זה. מעולם לא קיבלתי את יומי בבית  המשפט. כל שרשרת האירועים ההזויה, לכאורה, אותה אפרט במאמר זה קשורה לבקשה שלי לביטול פסק דין אוטומטי בהעדר הגנה שנפסק נגדי. כל שאני מבקש הוא לנהל את המשפט עצמו.
בית המשפט פסק נגדי פסק דין אוטומטי, זאת למרות שלא ידעתי לפני כן שנתבעתי ומעולם לא חתמתי על כתב "המצאה". החוק אומר שפסק דין אוטומטי נפסק נגד אדם אם לא הגיש כתב הגנה 60 יום מהרגע בו חתם על כתב התביעה שהגיש לו השליח. למרות שמעולם לא חתמתי על טופס כזה, בית המשפט גזר עלי פסק דין בהעדר הגנה.

חשוב להדגיש כי בית משפט העליון קבע בהחלטה תקדימית (שלא קיימת באף מדינה בעולם) ששיתוף בפייסבוק או בטוויטר יכול להיחשב דיבה חצי שנה לאחר שפרסמתי את אותו שייר בפייסבוק. בית המשפט הישראלי גזר עלי 400 אלף שקל על "שייר" בפייסבוק, כאשר במקרה בו אני תבעתי פעיל שמאל אשר כתב עליי בעצמו (יותר מלעשות שייר) פוסט מלא דיבה ולשון הרע בפייסבוק שלו, בית המשפט העניק לי 20 אלף שקל לאחר שנים של דיונים. רק לפני כמה ימים, בית המשפט החליט לפצות אותי ב- 7,000 שקל בלבד על דברי דיבה ולשון הרע שאמר נגדי אהוד אולמרט בטלוויזיה שוב ושוב.
הכול התחיל בשנת 2018. באותה תקופה גרתי בבית ראש הממשלה. מכיוון שלא ניתן לשלוח דואר לבית ראש הממשלה, כל המכתבים אשר מיועדים לשם עוברים דרך משרד ראש הממשלה כדי לעבור סינון ביטחוני. לעתים לאחר שהמכתבים עוברים את הסינון הביטחוני, הם נזרקים לערמה למשך תקופה ארוכה שיכולה להגיע לשנים, ולעתים הם מגיעים דרך המזכירות בזמן קצר יחסית. זה תלוי בפקידים ובמזכירות של המשרד. אני, לדוגמא, קיבלתי פעמים רבות מכתבים שממוענים אליי רק לאחר שנה. אף פעם זה לא הפריע לי יותר מדי, מכיוון שבימינו הכול אלקטרוני.

הכניסה למתחם ראש הממשלה בירושלים. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
יום אחד, בשנת 20,18 קיבלתי מכתב שממוען אליי מהמזכירות. כאשר פתחתי את המכתב ראיתי שמדובר בכתב אזהרה לפני תביעה. קראתי אותו ולא הבנתי על מה מדובר. אדם שמעולם לא שמעתי את שמו, מאיים לתבוע אותי על פוסט בפייסבוק שמישהו אחר כתב. באותה תקופה הייתי משתף עשרות פוסטים ביום בפייסבוק, בדרך כלל מבלי לקרוא אותם מעבר לשורה הראשונה ולא היה לי מושג על איזה שיתוף מדובר.
מיד כשקיבלתי מכתב זה העברתי אותו לטיפולו של עורך הדין שלי. הוא אמר לי שהוא מכיר את עורך הדין שמייצג את התובע ושהוא ידבר אתו בטלפון. לאחר כמה ימים עורך הדין שלי התקשר אליי ואמר לי שהוא דיבר עם עורך דינו של התובע וכי אין לי מה לדאוג. עורך דיני אמר לי שעליי רק למחוק את אותו שייר, ושלאחר מכן הדבר יבוא לכדי סיום ואפשר לשכוח מזה. מיד לאחר השיחה מחקתי את אותו שייר בפייסבוק (אותו לקח לי כמה שעות לאתר), ושכחתי מהעניין. חשוב לציין כי כתב אזהרה הוא לא כתב תביעה, הוא לא מוגש לבית המשפט, ונועד להביא לידיעת הצד השני את כוונתך העתידית לתבוע אותו. פעמים רבות הצדדים מגיעים להסדר ביניהם ללא הגעה כלל לבית משפט.
לאחר כחצי שנה, פתאום, אני קורא ידיעה חדשותית בה נכתב שיאיר נתניהו הפסיד בתביעת דיבה 250 אלף שקל. הייתי בשוק ולא הבנתי על מה מדובר בכלל. בתוך הכתבה קראתי את שמו של התובע, ולכן מיד התקשרתי לאותו עורך דין שייצג אותי מולו לגבי כתב האזהרה. מסתבר, שלמרות השיחה בין עורך דיני לעורך דינו של התובע, הוא החליט להגיש בכל זאת את התביעה.
 
בישראל, החוק מחייב שכאשר מגישים נגד אדם כתב תביעה יש לשלוח לו אותו ישירות באמצעות שליח, ורק האדם הנתבע, או בני משפחתו הקרובה, יכולים לחתום לאותו שליח שאכן קיבלו את כתב התביעה. מאותו רגע של חתימת הנתבע, בית המשפט סופר 60 ימים, ואם הנתבע לא הגיש כתב הגנה, התביעה מתקבלת אוטומטית בהליך שנקרא "פסק דין בהעדר הגנה".
לאחר שעורך דיני בדק על מה מדובר, התברר שהתביעה הוגשה למשרד ראש הממשלה, ואחד הפקידים במשרד (אדם שאיני מכיר ומעולם לא שמעתי את שמו אפילו), חתם בעצמו וללא סמכות על כתב התביעה לשליח. לאחר מכן המכתב כנראה נזרק לאחת ערמות הדואר של המשרד (המשרד מקבל מאות מכתבים בשבוע), וכך עברו 60 יום מבלי שקיבלתי את המכתב או אפילו ידעתי על קיומו.
עורך דיני טען בפניי כי עורך הדין של התובע לא עדכן אותו בדבר הגשת התביעה לבית המשפט, זאת למרות שהוא ידע שהוא זה שמייצג אותי (מאותה שיחה ביניהם חצי שנה קודם), וזאת בניגוד לכללי האתיקה של לשכת עורכי הדין אשר מחייבים לעדכן ישירות את עורך דינו של הנתבע על הגשת תביעה, במידה ויודעים מי הוא.
באותו רגע בו ראיתי את פרסום הכתבה של פסק הדין בהעדר הגנה נגדי, שבוצע בכלל על ידי רשם ולא על ידי שופט, עורך דיני הגיש בקשה לביטול פסק דין בהעדר הגנה. מדובר היה ביום שלאחר תום ה-60 יום. פסקי דין אוטומטים בהעדר הגנה מתבצעים מאות פעמים בשנה, ותמיד הם מבוטלים. המקרים הנדירים היחידים בהיסטוריה של המדינה, בהם פסקי דין בהעדר הגנה לא בוטלו, היו לגבי אנשים שנעלמו במשך שנים, והם פנו לבית המשפט בבקשה לבטל פסק דין בהעדר הגנה שהוצא נגדם שנים קודם לכן.
מקרה דומה של פסק דין בהעדר הגנה שהוצא נגדי היה כאשר אותו עורך דין שמייצג את התובע נגדי לגבי אותו שייר בפייסבוק, הגיש כתב תביעה אחר נגדי למשרד ראש הממשלה בשם תובע אחר. כרגיל, משרד ראש הממשלה לא עדכן אותי בדבר התביעה, וגם באותה תביעה הוצא נגדי פסק דין בהעדר הגנה. באותו מקרה, ביקשתי לבטל את פסק הדין, והשופט ביטל זאת מיד, ללא דיון בכלל בבית משפט, והשית עלי קנס של 2,000 שקל. יש לציין שמדובר בתביעה של פעילת שמאל, להבנתי, אשר עובדת בלשכתו של גנץ, אשר תובעת אותי על ציוץ בו שמתי צילום מסך של פרופיל הפייסבוק הפומבי שלה, וכתבתי: "מישהו יודע מי זאת?".  אותו עו״ד, תובע אותי בסכומים של מאות אלפים, פעם אחת על שייר בפייסבוק ופעם שנייה על ציוץ בו כתבתי "מישהו יודע מי זאת?". הגשתי נגדו תלונה חמורה ללשכת עורכי הדין, תלונה שעודנה מתבררת שם.
כאמור, פסקי דין בהעדר הגנה מוצאים כל שבוע כנגד אינספור אזרחי ישראל, והם תמיד מבוטלים. מדובר באלפי פעמים רק בשנים האחרונות. אין מדובר בדבר חריג. בדרך כלל אין דיון בבית משפט לגבי הבקשה לביטול פסק דין, והם מבוטלים לבד בהוראת השופט.
במקרה המדובר שלנו, שופטת בית המשפט השלום החליטה לא לבטל ישר את פסק הדין, אלא לזמן לשם כך דיון בבית המשפט. מיד שהגעתי לאולם יכולתי להעריך מה תהיה פסיקתה. המבטים שלה אליי ואל עורך דיני, והאופן האגרסיבי בו היא דיברה אלינו לכאורה, לא הותירו בעיניי מקום לספק באשר לעמדותיה. אני נוכחתי באותו דיון 'הזוי' מהבוקר עד הערב, כאשר אני עומד ונחקר על דוכן העדים במשך שעות כאילו אני חשוד ברצח, לכאורה.
לאחר כמה שבועות, עורך דיני הודיע לי שהשופטת החליטה לא לבטל את פסק הדין האוטומטי נגדי בהעדר הגנה. זאת הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל בה בקשה לביטול פסק דין בהעדר הגנה נדחית. בכל ההיסטוריה של מדינת ישראל אפשר לספור רק על כף יד אחת מקרים בודדים בה בקשה כזאת נדחתה, וגם הם היו רק כאשר היא הוגשה שנים רבות לאחר פסק הדין. עורכי דין רבים סיפרו לי שהם הצליחו לבטל ללקוחות שלהם פסקי דין בהעדר הגנה גם שנתיים ויותר לאחר פסק הדין. אני כאמור הגשתי את הבקשה לביטול, באותו יום בו פסק הדין נגדי נפסק, כלומר 60 יום בלבד מרגע הגשת התביעה  אותה מעולם לא קיבלתי, ועליה לא חתמתי).
השופטת טענה בפסיקתה שידעתי על כתב התביעה מכיוון שביום בו הוגשה התביעה כנגדי, פורסמה על כך ידיעה בטוויטר ואני הגבתי אליה. מדובר בטענה מוזרה מאוד, הרי ידיעה עיתונאית לא נחשבת מבחינת משפטית ל-"המצאה" (חתימה לשליח על קבלה של כתב התביעה). אין לידיעה עיתונאית שום משמעות משפטית לעניין ה-"המצאה". רק חתימה לשליח של הנתבע עצמו נחשבת "המצאה" לפי החוק, בעוד במקרה שלי החתימה הייתה של פקיד אלמוני במשרד ראש הממשלה. כמו כן, כאשר אני הגבתי לאותה ידיעה, לא הייתי "מומחה למשפטים" כפי שאני היום. באותו זמן, לא הבנתי מה ההבדל בין כתב אזהרה לכתב תביעה. אני חשבתי שהכתבה בעצם ממחזרת 'אטריות קרות' על מכתב האזהרה שקיבלתי מזמן, ואשר חשבתי שהדבר הגיע לסיומו (לאחר שמחקתי את השייר בפייסבוק בהתאם לעורך דיני שאמר שדיבר עם עו״ד התובע). לכן, הגבתי מה דעתי על תביעות השתקה מן הסוג הזה, וכמה מסוכן לחופש הביטוי בדמוקרטיה תביעות על שיירים או ריטוויטים. לא הבנתי שמדובר על משהו חדש - כתב תביעה.  כל אזרח רגיל שאינו למד משפטים יכול להתבלבל בין כתב תביעה לכתב אזהרה.
עניין נוסף שעליה השופטת התבססה - הטענה שהוצא לי לשלם קנס של 5,000 שקל וסירבתי. אין לי מושג על מה מדובר. עורך דיני מעולם לא אמר לי שאו שאשלם 5,000 שקל קנס, או שאסתכן בתשלום 250 אלף שקל. מדובר היה כנראה בטעות פרוצדוראלית טכנית בתום לב של עורך דיני. ממתי בכלל בית משפט שואל אם להשית קנס? השופט תמיד מטיל אותו וזהו. אותה שופטת בעצמה השיתה עליי הוצאות נוספות של 50 אלף שקל לאחר שדחתה את הבקשה שלי לביטול ספק הדין בהעדר הגנה. מיותר לציין שהיא לא שאלה אותי לגבי זה.
עד היום אינני מבין מה עלה בדעתה של אותה שופטת והשופטים בערכאות הבאות. האם הם באמת חשבו שלא מדובר בטעות פרוצדורלית טכנית שגרתית ושאני באמת העדפתי לשלם 250 אלף שקל במקום 5,000 שקל? האם הם באמת חושבים שקיבלתי ממשרד ראש הממשלה את כתב התביעה ובחרתי לא להגיש כתב הגנה? הרי כל מכתב תביעה או אזהרה אותו אני מקבל אני מעביר לעורך הדין באותו הרגע. אם הייתי מקבל את כתב התביעה ממשרד ראש הממשלה, עורך דיני היה אומר לי שעליי להגיש כתב הגנה תוך 60 יום, ואם לא - יספק נגדי פסק דין אוטומטי בהעדר הגנה. האם השופטים חושבים שהחלטתי במודע לא להגיש כתב הגנה ובכך "לתרום" 250 אלף שקל לאותו אדם? הם חושבים שסתם בא לי בכיף שלי לפרגן לו רבע מיליון שקל?
לאחר פסק הדין של שופטת בית המשפט השלום, הגשתי מיד ערעור למחוזי. לאחר כחודשיים, לתדהמתי אני רואה כתבות בתקשורת שמפרטות לפרטי פרטים את כל פרטי חשבון הבנק הפרטי שלי. הדבר הוא עבירה חמורה על חוק הגנת הפרטיות. לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות במדינה דמוקרטית. אזרח אשר מופשט ערום ועריה בפני מדינה שלמה באמצעות פירוט מלא לפרטי חשבון הבנק שלו. כאשר ביררתי על כך, הסתבר לי שהתובע ועורך דינו הוציאו לי הוצאה לפועל לאחר פסק הדין של שופטת בית משפט השלום. ההוצאה לפועל שלחו כמה מכתבי אזהרה למשרד ראש הממשלה, וכרגיל, המשרד לא עדכן אותי גם עליהם. לאחר מכתב האזהרה האחרון של ההוצאה לפועל אשר לא נענה (מכיוון שמעולם לא ידעתי על קיומו), כל פרטי חשבון הבנק שלי נמסרו לעורך הדין שמייצג את התובע על ה-"שייר". איך זה הגיע ממנו לכלי התקשורת? שאלה טובה...מיד כשנודע לי על ההוצאה  לפועל כנגדי שילמתי את הכסף לתובע.
הערעור שלי נשאר תלוי ועומד במחוזי במשך כשנה. למרות שהסיפור הזה הוא הזוי ומקומם בכל קנה מידה, ולמרות שהתפוצצתי בפנים ורציתי לכתוב ולהתראיין עליו, עורך דיני אסר עלי ואמר כי זה "יעצבן את השופטים" (ואני לתומי חשבתי ששופטים שופטים רק על פי החוק והצדק ולא לפי הרגשות, הכבוד וההטיות שלהם). וכך, במשך שנה סחבתי את הפצע הזה בתוכי, כאשר חוסר הצדק והגזל שבוצעו נגדי מלווים אותי כצל.
ביולי האחרון, בית המשפט המחוזי דחה את הערעור שלי, גם כן תקדים כנגדי בפעם הראשונה בהיסטוריה המשפטית של ישראל. השופטים התבססו על שופטת השלום, ולא ערערו על דבר מההנחות שלהערכתי שגויות, אשר אין לה ראיות לגביהן (כמו ההנחה שקיבלתי את כתב התביעה, למרות שאין חתימה שלי על טופס ההמצאה, ואף אחד לא טען שהוא ראה אותי במו עיניו מקבל את כתב התביעה).
מיד לאחר מכן הגשתי ערעור לבית המשפט העליון. באותו זמן הקנסות ועלויות המשפט שהשיתו עלי בתי המשפט, ביחד עם סכום התביעה המקורי, הגיעו לכמעט חצי מיליון שקל.
לפני כשבוע בית המשפט העליון דחה את הבקשה שלי לקיום דיון בערעור. הם לא דחו את הבקשה שלי לאחר דיון, הם דחו את הבקשה שלי לקיים את הדיון עצמו בבית המשפט העליון, כלומר השופטים סולברג ושטיין קבעו שאיני זכאי אפילו לדיון בבית משפט.
אזרח שנלקחו ממנו חצי מיליון שקל על שייר בפייסבוק, ללא שחתם על כתב המצאה, וללא שקיבל את יומו בבית המשפט אפילו יום אחד, אינו זכאי לדיון בערעור על פסק דין שהוצא נגדו ללא משפט. השופטים התבססו בהחלטה שלהם על מקרה ספציפי חריג ביותר בו לא בוטל פסק דין בהעדר הגנה. האבסורד הוא שמדובר על מקרה בו המבקש ביקש זאת 10 שנים לאחר פסק הדין נגדו, ולאחר שנעלם, ואילו אני הגשתי באותו יום של פסק הדין.
השופטים טענו שאני צודק בהרבה מהנקודות שלי, אבל טענו כי הם לא מתערבים בהחלטות שיפוטיות של ערכאות מתחתיהם. אני לתומי חשבתי שבדמוקרטיה, התפקיד המרכזי של בית המשפט העליון הוא לתקן את העוולות שבוצעו כנגד אזרח על ידי השופטים בערכאות הנמוכות יותר. זהו התפקיד המרכזי של מערכת הערכאות השיפוטיות. בעיקר לשם כך המוסד של בית משפט עליון קיים בישראל וברחבי העולם. בית המשפט העליון שלנו בוחר מצד אחד לא לעשות את תפקידו ולהתערב בפסקי דין שלכאורה שערורייתיים של ערכאות נמוכות, אבל מצד שני מתערב כל שבוע בהחלטות הכנסת והממשלה, כאשר זה כלל אינו תפקידו ואין חוק אחד אשר מסמיך אותו לעשות זאת.
יש לציין שכל פסקי הדין התקדימיים נגדי בכל הערכאות נפסקו כאשר המשפט של התובע  כנגד כותב הפוסט עצמו (שאותו שיתפתי) ממשיך להתנהל, ולא נפסק שם עדיין פסק דין ואפילו שקל אחד. כלומר, פסקו נגד אדם ששיתף פוסט לשלם 400 אלף שקל, כאשר לא נפסק אפילו שקל אחד כנגד כותב הפוסט עצמו. כמו כן, יש לציין כי מעל אלף אנשים שיתפו את אותו פוסט בפייסבוק, ורק אותי הם תבעו מתוך מאות המשתפים. בנוסף, חשוב לציין שהנתבע הנוסף נתבע איתי יחד ולא לחוד. למרות זאת, ובניגוד לחוק לכאורה, ניתן פסק דין רק נגדי בזמן שהנתבע הנוסף הגיש כתב הגנה. חשוב להבין, כי גם אם יש אחריות על נזק יחד ולחוד, מה שקובע את הסמכות של בית משפט לדון בכך, זו לא האחריות, אלא מה שמופיע בכתב התביעה – בה התובע הגיש את התביעה נגדי ונגד אדם נוסף ביחד בלבד. לכן, פסק הדין נגדי בכלל לא חוקי להערכתי. ללא קשר לכלום ושום דבר בעניין ההתנהלות שלי.
כעת אני מגיש בקשה לדיון מורחב בעליון בקשה חדשה לביטול פסק הדין בבית משפט השלום. אני מקווה שהשופטים יבינו את מה שנעשה ואיזה עוול הם עשו, ויקשיבו לזעם הציבורי על כך.
תגובות לכתבה(160):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 149.
    מים רבים לא יכבו את האהבה
    קיקו הדומע 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאני רוחש לאמא של יאיר. יאיר חירבנת לי את הערב עם הסיפור המשמים הזה - סע ברכה וכל טוב.
    סגור
  • 148.
    ליליפוט
    יוני מגל 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאירי התינוק אינו אלא שרץ שעומד בשלולית מי הרגליים של לוחמי החופש עושה תנועות ומתיז לצדדים.
    סגור
  • 147.
    לא יאומן!
    יקל 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראינו גם כתבות בטלוויזיה-איך סרבו בבית ראש הממשלה לקבל זימון לדין,קרי התנהלות לשכת ראש הממשלה- היא באחריות של ?...
    סגור
  • 146.
    הקוזאק הנגזל
    Yo 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נסה לשים מחסום ללשונך הארסית לכנות גיבורי ישראל טרוריסטים ? מי אתה ? לא עשית בחייך כלום משמעותי ואתה מעז לדבר כך ? המינימום שתשלם כמו שאמרו חז'ל חיים ומוות בידי הלשון נסה את שתיקה חוכמה לא יזיק
    סגור
  • 145.
    לשון הרע
    אזרח ציוני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ואתה חושב שמישהו יקרא את החרטה הארוכה שלך? לא מעניין! דין אחד לכולם וגם לך. הוצאת דיבה= פיצוי פעם אתה מקבל והרבה פעמים אתה משלם. כי אתה מעולה בקשקשת. תמנע מהפצת הבלים ולא יתבעו אותך. נמאס לשמוע שמתנכלים לכם.
    סגור
  • טען עוד
  • 144.
    לא קראתי את הכתבה בכלל. בכיין עלוב. לך לעבוד! פרזיט!
    דרור 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    והיה נחמד אם היה סותם את הפה ולא מתערב בעניינים לא לו. אתה והאמא שלך משפיעים לרעה על ביבי המסכן, שהיה מעדיף לפרוש כבר מזמן ולעשות מיליונים בהרצאות ושיטוטים בעולם. אבל מנעמי השלטון והסררה חזקים יותר מכל דבר אחר.
    סגור
  • גם אני חא קראתי ומסעימה איתך. הבחור מתבכיין סידרתי. שיפ (ל"ת)
    אזרחית 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 143.
    משרד רוהמ מתנכל לי. עו"ד שלי מתנכל לי. העולם כולו מתנכל (ל"ת)
    אבי 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 142.
    שור מועד.
    אני 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אפשר היה אולי להקשיב לתירוצים המצוצים מהאצבע, של האיש חסר הבגרות עם הפה המטונף, אילו הדבר היה קורה בפעם הראשונה. יהיר נתניהו מלכלך גם בשבטו בבית המשפט לכאורה (קרא לסתיו שפיר כלבה במשפט בהתעלמות השופט) הסיכוי היחיד של האיש הזה לצאת נקי, היא שגם השופטים רואים לאן נושבת הרוח ויש סיכוי גדול שמורא האבא נתניהו יפול עליהם
    סגור
  • 141.
    ילד קקה.
    זהר באפלה 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא משכו לך בדש הבגד?
    סגור
  • 140.
    השאלה היא מי בכלל נותן לך יד חופשית בדברי הבלע שלך?
    ד 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 2
    פרזיט עלוב שלא עבד יום בחייו
    סגור
  • 139.
    חחחחחח
    נתן אשל 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה כי אתה זבל . טפיל שחי על חשבון אחראים . עם אמא פסיכופתית ילדים . ואבא שקרן פתולוגי . וואיי וואיי רק לחשוב על הצרחות שחטפתה מהאמא הפסיכית שלך .
    סגור
  • 138.
    עליבות
    ינ 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    7 2
    איזו כתיבה גרועה וחסרת כישרון! טעויות כתיב, העדר עריכה, שימוש שגוי במילים כמו 'לכאורה". אתם יודעים מי יותר פתטי מיאיר נתניהו? עורך הדין שלו יוסי כהן. שיתחלקו שניהם בתשלום הקנס.
    סגור
  • 137.
    השופטים צודקים בהרבה דברים במקרה הזה, אבל!
    שגב 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שופטי העליון צודקים בכך שהם לא יכולים להתערב במקרה הזה, אלא אם אתה מוכיח שמדובר במקרה שחורג מגבולות המשפט הפרטי שלך, ומשליך על כל המדינה. זו הסיבה שערעור בגלגול שלישי, הוא מסובך יותר. יחד עם זאת - העוול שעשו לך זועק עד השמיימה וחזרה איזה 40 פעם ברצף. אבל שים לב - זה שהנתבע השני הגיש כתב הגנה, לא פוטר אותך מהגשת כתב הגנה. הפטור הוא בתצהיר העדות הראשי - אם אחד הגיש, היתר פטורים, לא בכתב הגנה. מה שכן - ביטול פסק דין בהיעדר הגנה במקרה הזה היה פשוט הכרחי, ואין לי צל של ספק שאם שם המשפחה שלך לא היה נתניהו - כבר מזמן היה מבוטל.
    סגור
  • 136.
    ב סקר היו מוצאים את יאיר כאיש כאיש השנוא במדינה (ל"ת)
    ברוך 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 135.
    גם את הבכי מישהו כותב לו. חחחחחחחחחחחח מביך (ל"ת)
    6378383 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 134.
    יאיר, אתה באמת מסכן
    גילגמש 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סתם נטפלים אליך. האם גם לאבנר ניטפלים כך? לא שמעתי ולא קראתי שלילדים של אולמרט, שרון, בגין, פרס וכו' ניטפלו כך. אולי יש כאן סיבות מוצדקות לעובדה שניטפלים אליך?
    סגור
  • 133.
    שופטים
    אבי יובילר 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אזרחים יקרים מה שקורא בבית משפט זה ממש צריך להדאיג את ת אזרחי מדינת ישראלששופטים עושים מה שעולה על רוחם צריך לחוקק חוק כל שופט שלא פועל לפי הקריטריונים צריך להדיח אותו. לאלתר אם שופט אינו יודע מה שמותר ומה אסור צריך להדיח אותו ומהר
    סגור
  • 132.
    מהכתבה עולים כמה עובדות מעניינות
    סמיר 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני תומך בביבי אבל 1. עצוב שמכתבים שמקבל משרד ראש הממשלה נזרקים בצד ללא טיפול. 2. נכון שיש להמציא תביעה לידי הנתבע אולם מהמענה לציוץ עלה שידעת על הגשת התביעה ולכן נפגע תום הלב שלך. תום לב חוצה כל דין במשפט. 3. זה נכון שרוב פסקי הדין בהיעדר מתבטלים אבל הדבר נעשה ככל שאין סתירה עם תום הלב. לא מכיר פסק דין שבוטל על אף שהוכח פוזיטיבית שהנתבע ידע על התביעה. 4. אי ידיעה אינה פוטרת. מלבד זאת מצופה מאדם אינטליגנטי כמוך שידע להבדיל בין מכתב ותביעה כל שכן כשאתה עוסק בפרסום תגובות באינטרנט באינטנסיביות. מה גם שאתה מיוצג ומתייעץ וככל הנראה בעל משאבים להבין איך להתנהל. 5. אם היו מוותרים לך הרי שפסק הדין שלך היה הופך תקדים לכל מי שמתחמק מהליכים משפטיים בחוסר תום לב וזה היה עצם קשה לעיכול בגרון של בית המשפט. 6. על אף האמור לעיל, נכון שתמשיך לעתור לביטול פסק הדין כי זה עדיף מלשלם כחצי מיליון שקלים ללא מלחמה. לאור גובה הסכום והסכומים הנמוכים שפוסקים בתביעות לשון הרע יש סיכוי רב להגנתך, וראוי שיבוטל פסק הדין ושתקבל יומי, אבל לא שגוי לעשות לך חיים קשים עד שתקבל את הביטול.
    סגור
  • אפשר לרפא את הפגם בפסיקת הוצאות. אי ביטול פסק הדין מעלה
    סמיר 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חשד מוצדק לטענות יאיר
    סגור
  • 131.
    יאיר נתניהו והפסיקה נגדו
    אסתר המלכה 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה שעמום!!!!!
    סגור
  • 130.
    כעת ההזדמנות לנקות את הנגע ממערכת המשפט המושחתת. (ל"ת)
    ארנון 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • שופטים
    אבי 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת שצריך עכשיו לעשות ניקיון בבתי משפט זו היזדמנות אחרת הציבור יסבול והשוםטים ימשיכו לעשות מה שהם רוצים צריך לחוקק חוק שגם שופט יוכל לקבל תביעה כמו כל אזרח במדינה ואף אחד לא מעל החוק
    סגור
  • 129.
    לתבוע על שטויות (ל"ת)
    לך לעבוד, ותפסיק 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 128.
    יאיר קטינא, קום בחור עצל וצא לעבודה, קוקו יאיר (ל"ת)
    לשכת העבודה 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 127.
    למה? בגלל השקרים שלך והפה המלוכלך אמן יקחו לך עוד (ל"ת)
    טוני המרוקאי 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 126.
    קארמה איז א׳ביץ׳…. מאחל לך לשלם עוד הרבה על המעשים שלך (ל"ת)
    גיא 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 125.
    חוצפה
    אזרחית 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 2
    על מה הוא מדבר, הוא לא השתמש בכסף שלנו על שטויות?
    סגור
  • 124.
    ממש מסכן!! (ל"ת)
    ייייייישששששש 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לקחו לי שתו לי
    ירחמיאל 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא לקחו ממך כלום מתי עבדת מאיפה היה לך? כספי הגנבות של המשפחה חוזר למדינה לפחות חלק מזערי ממנו
    סגור
  • 123.
    כנראה שזה מגיע לך
    פאקר 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אם לא היית ילד Z שמתנהג ככזה אולי, רק אולי, זה היה מסתיים אחרת. אבל מה לעשות שאתה כזה Dביל
    סגור
  • 122.
    נתניהו ג'וניור, אם לא היית זורק XXX על בית המשפט...
    גיא 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אם היית מגיש כתב הגנה, לא היית במצב שהגעת אליו. בהמשך אם היית משלם 5000 ש"ח, כנראה היית יוצא מהסיפור רק עם תשלום נמוך. אבל, העדפת להמשיך להיות אבו עלי.
    סגור
  • 121.
    איזה דביל (ל"ת)
    רפאל 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 120.
    יאיר זה בגלל אבא !
    פטיש ברזל 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 6
    נו מה חדש ? לובשי הגלימה השחורה חייבים לתת את הדין על העוולות שעשו לך ולכל הימניים רק בגלל הג'אנדה פוליטית. לובשי הגלימה השחורה איבדו את איימון הציבור . ואת כבודם ואת יושרם במקצוע בו הם עובדים מכוח החונטה . כי הם קליקה משפחתית ושמאלנית פרוגסיבית. עם פסיקת ההתגברות. יש לחוקק חוק שניתן לחקור שופטים. על משפט שהוא מבוסס על צד אישי ! מה לעשות עם ישראל לא עיוור. כולם רואים שהקליקה המשפחתית של לובשי הגלימה השחורה . גם לא תיתן משםט צדק לאבא שלך מר :בינימין נתניהו !
    סגור
  • 119.
    איזה אתר ליגה ג'
    הרצל 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    11 3
    למה לתת פתחון פה ליצור חדל אישים הזה?
    סגור
  • 118.
    שקרן בן שקרן ג'וניור
    נורית 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    11 1
    כל משפט ב"מאמר" שלו הוכח כשקרי.
    סגור
  • 117.
    יאיר אתה המלך
    אורן 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    6 5
    של הבכיינים .
    סגור
  • 116.
    יאירוש, מי קוקו????? (ל"ת)
    קוקולידה 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 115.
    יש טעות בטיעון שלכם.
    שחר 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתמקדו בשתי טענות - אופן ביצוע ההמצאה - לא טענתם דבר בעניין זה וזו טעות. החובה להוכיח את התביעה. אשמח לסייע.
    סגור
  • 114.
    תשלם חביבי תשלם
    גולן 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    8 4
    הסכומים הללו לא מספיקים לכסות את הנזק שאתה והמדפחה שלך גורמים לעם ישראל.חילקתם את העם לשניים.לך לעבוד אפס עבודה שווה בטלנות ושעמום ואז אתה מכפיש אנשים בפייסבוק צא לעבוד יש לי משרה עבואך בתור מפנה פחי אשפה בעיריית עזה
    סגור
  • 113.
    לעשות סדר במערכת
    בנצי לווי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מעניין כמה שנים נצטרך בימין לשלוט, כדי לעשות סדר במערכת המשפט
    סגור
  • 112.
    מערכת המשפט רקובה ומושחתת מהיסוד כי רוב השופטים שממונים
    ביביסט 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    5 11
    כי רוב השופטים שממונים הם כאלה.
    סגור
  • שופטים
    אבייובילר 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הזמן אמרנו שהמערכת רקובה וצריך לעשות ניקיון כללי במערכת מישפט בישראל לבחון את השופטים של וב פעם ומי שאינו מתאים פשוט להעיף אותו מהמערכת כל תפוז רקוב בארגז מלכלכך ומקלקל את כולם אז לתקן את המערכת דחוף
    סגור
  • 111.
    https://he.wikipedia.org/wiki/אבי_מעוז
    https://he.wikipedia 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://he.wikipedia.org/wiki/אבי_מעוז אבי מעוז: מנכ"ל משרד הפנים תחת שרנסקי, ובשנת 2001 מונה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. https://h4uh.com Free CC0 ???? ?????????? קוֹמִיקְס קַבָּלָה, תָּנָ"ךְ, רוּחָנִיּוּת: אַנְגְּלִית: https://bit.ly/3lyjKLk עִבְרִית: https://bit.ly/39OfFjm 6 פּוֹסְטֵרִים: https://bit.ly/3yOpkxq יוּטְיוּבּ קַבָּלָה קוֹמִיקְס: https://bit.ly/3u0id4P ??????????
    סגור
  • 110.
    צא לעבוד. מספיק להתעסק בדברים שמושכים אליך אש
    מוריס הספר 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    11 6
    .
    סגור
  • 109.
    איזה זעם ציבורי? של גלית דיסטל?
    טל 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    12 6
    רוב העם חושב שמגיע לך ועל הרפש שאתה מפזר, גם הרבה יותר ממה שקיבלת.
    סגור
  • חחחח. מדוייק. "הזעם הציבורי" של גלית דיסטל החנפנית (ל"ת)
    דויד 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 108.
    תגובה
    ערלי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 7
    בכיין לאבא יש הרבה יותר,תן גז
    סגור
  • 107.
    נתניהו
    מאיר כהן 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שם משפחתך הוא נתניהו .. זה הדבר היחיד שמסביר למה בתי המשפט הם זבאללה .
    סגור
  • 106.
    יאיר הבכיין
    שרהלה 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    13 2
    תאכל מהדייסה שבישלת לעצמך חתיכת אפס
    סגור
  • 105.
    תרומה
    אבי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אבא שלך גנב הרבה כסף אין דבר תשלם
    סגור
  • 104.
    סיפורי מעשיות לילדים מפגרים (ל"ת)
    גורדון 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 103.
    הציעו לו לשלם 5000 שקל ואז להמשיך במשפט, הוא סירב באותו
    www.yanivd.co.il 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    9 2
    היום.
    סגור
  • 102.
    איזה ילד עילג
    באטיגול 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לכאורה
    סגור
  • 101.
    הפכתם לשופר של ביביהו? (ל"ת)
    פיכס 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 100.
    בכיינות קיסרית
    ריקלין 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הילדון של הקיסר, מתבכיין, למה לקחו ממנו 500,000 שקל. למה לקחו? בגללך. בגלל ההתנהגות המופרעת שלך. דוגמא קטנה לשקריו, לגבי חשבון הבנק שלו: הוא טען בפני השופט שאין ידו משגת לשלם את הקנסות. הלך התובע, לאחר שקיבל הוצאה לפועל על האזרח שלא משלם קנסות, ובאמצעות ההוצאה לפועל, היתברר, לשאוויל הבכיין יש מיליון שקל בעובר ושב. עוד פעם מי מאמין לילד * הזה?
    סגור
  • 99.
    מי קוקו????? (ל"ת)
    קן הקוקיה 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 98.
    למה? שאל את אמא הפסי כו פא טית (ל"ת)
    פסיכיאטריה מקומית 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 97.
    מגיע לך.. חבל שלא פסקו יותר
    ירון 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תלמד לשמש דוגמה. אתה בן של רה"מ.
    סגור
  • 96.
    מישהו מאמין לו?
    משה 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    9 3
    מישהו מאמין לו? לי זה נראה כגיבוב של בכיינות מעורבת באוסף של חצאי אמיתות ואולי גם שקרים, של מישהו שחושב שבית המשפט עובד אצלו, מתנהג גם בדיוני ביה"מ בגסות רוח ונוהג שם מינהג אדנות! לבית המשפט נהוג לבוא בנקיון כפיים (אחרת משלמים...) ולנהוג בכבוד הן בשופט והן במתדיינים מה שהטיפוס הזה לא תמיד מקפיד... פגעו בילד"ז במקום הכי כואב לו- בכיסו... ולכן הוא כתב את המגילה הזו...
    סגור
  • 95.
    אני חייב בצל בשביל לבכות (ל"ת)
    איציק 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 94.
    הוא ואבא שלו ואמא שלו לא הבינו שיש פה מדינת חוק
    אחד 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    9 2
    ושהם לא מעל החוק.
    סגור
  • 93.
    לא ברור מה אתה יותר: מיתמם או שקרן?
    טל 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    11 3
    1. לא החתימו אותך או בן משפחה בגלל סידור המגורים הספציפי. כתב התביעה לא נזרק לשום ערימה. מאבטח שאתה זימנת כעד העיד שהעביר את כתב התביעה לבית אליכם. 2. ידעת על כתב התביעה כי צייצת על הסכום שלו יום אחרי אותה המצאה, סכום שלא הופיע במכתב ההתרעה, איך ידעת עליו אם לא הכרת את התביעה? 3. בשתי הזדמנויות הציעו לך להסכים להוצאות של 5000 שח ופסק הדין יבוטל ויתחיל ההליך. קמצן שכמותך, סירבת. למה השופטים לא פסקו זאת? א. כי תוכל לערער ולהמשיך להאריך ולהאריך את ההליך ב. כי פשרה היא פשרה ומרגע שסירבת צריך לפסוק עפ"י העובדות בדיון. 4. עם עורך הדין שלך אכן לא התייעץ איתך והסביר לך את הפשרה שהוצעה לך, תבע אותו זו רשלנות מצידו ושישלם הוא את ה400000 שח. אני מתקשה להאמין שהןא לא הסביר לך, אני מאמין שחשבת שאתה חכם גדול וגם את ה5000 לא תדלם. ככה זה כעו"ד זה בחינם לא עולה לרוץ לעוד ועוד ערעורים. 5. זה לא 400000 זה 250000 פלוס הוצאות שנגרמו מכל הערעורים שלך. אם רק היית מבין את החוק ולא חושב שתוכל להתחכם ולהתחבא מאחורי זה שהתגוררת בבית ראש הממשלה ולא חתמת פיזית על ההמצאה.....עם טמטום משלמים, הפעם גם ביוקר
    סגור
  • 92.
    הילד המטונף ישלם בגדול. יש שופטים בירושלים
    אלי עמר 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    7 4
    ברוך השם שיש מי שמעמיד לדין את הליצן שיושב על חשבון הקופה הציבורית ומזהם את השיח ברשתות החברתיות. מעשה הבן, מורשת האב
    סגור
  • 91.
    מערכת המשפט איבדה את זה. (ל"ת)
    טירוף, פשוט טירוף. 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 90.
    כשאבא שלך יהיה ימין על מלא או אז יפסקו לטובתך
    ביביזם על מלא 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל עוד אבא שלך מסרב למשול מדיניות ימין על מלא, אתה וכל הנוגעים בדבר ימשיכו ללעוס צואה.
    סגור
  • 89.
    מפעל ההסתה בע״מ
    מיקי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כנראה שבכיינות ושקר הן תכונות שעוברות בירושה. אחרת אי אפשר להסביר את המאמר הזה ששום קשר אין בינו לבין העובדות והמציאות וכולו הסתה ודה לגיטימציה למערכת המשפט.לא קיבל את יומו? הרי לא מפסיקים להתעסק בקפריזות שלו. אזרח מהשורה מזמן היה חוטף ביזיון בימ״ש ובצדק.
    סגור
  • 88.
    קוקו לך מאתנו
    דרייפוס 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    9 3
    בטלן לך לעבוד
    סגור
  • 87.
    מקומם מכעיס אין אמונה במערכת המשפט
    עידו 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 11
    מרתיח
    סגור
  • 86.
    אתה אוכל מה שבישלת
    אור 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    11 2
    זלזלת לאורך כך הדרך. באו והגישו לך את כתב התביעה והתעלמת. הציעו לך פשרה וסירבת לקבל. זלזלת במערכת המשפט - וזה מגיע לך. מקווה שלהבא תלמד לכבד את הרשות השופטת.
    סגור
  • 85.
    הג'ורה והטינופת נשפכים בלי מעצורים, לך להסתכלות (ל"ת)
    ממש מסכן 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 84.
    ילד עבריין דפוק (ל"ת)
    אזרח 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 83.
    בצדק
    חי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מכוון שאביך אמך גנבים
    סגור
  • 82.
    סתימת פיות
    מ.א. 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    4 11
    זה נטו נקמה, 1. במשפחת נתניהו 2. על כך שיאיר מעז לציית ולהגיד את אשר על ליבו
    סגור
  • 81.
    לקחה לך? פסקה נגדך! אין צדק מזה. (ל"ת)
    ברוך 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 80.
    רק על עצם העובדה שכתב "שייר" שפטל היה קונס אותו (ל"ת)
    דורי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 79.
    מטורלל כמו ההורים שלו (ל"ת)
    ישראלי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 78.
    בקיצור כרגיל מנסה לארגן מהומה
    דניאל 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ולצאץ מהתסבוכת בדיוק כפי שאביו מנסה. בעזרת לחץ הציבור
    סגור
  • 77.
    יאיר ביבינתיהו
    בובליל 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    11 1
    הילד"ז מחליא אותי. די שחרר לא רוצה לשמוע ממך.
    סגור
  • 76.
    חתיכת פסיכופט
    ירון ג 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    12 1
    בנאדם רקוב ומסריח, אפס מאופס, שטן
    סגור
  • 75.
    מקווה שאביך יתחיל ל מ ש ו ל
    שמעון חדד 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 9
    יאיר היקר והמדהים-אני מקווה מ א ו ד שסוף סוף אביך היקר בנימין יעשה סדר במדינה בכלל ובמערכת המשפטית בכלל כח רב מדיי ניצבר במהלך השנים ביידי פקידים ושופטים הפועלים מתוך אג'נדת שנאה ושמאלנות אנרכיסטית לשמה מחזק את ידיך וכן את רוח משפחתך
    סגור
  • 74.
    בכיין
    דן 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מעסיק את מערכת המשפט תובע סדרתי בעצמו. שילמד לשלוט במה שיוצא לו מהפה או מהמקלדת
    סגור
  • 73.
    מעון ראש הממשלה
    יוסף 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    16 4
    קראתי בעיון רב את הכתבה,בגילך כבר היו לי שני ילדים ועבדתי לטובת משפחתי. לא מבין מה אתה עוד עושה בבית ההורים,לא עובד רק חי על חשבון המשפחה והמדינה. די צא לנו מהחיים תנסה לחיות כמו אחיך שלא שומעים את דעותיו כל יום קצת ענווה לא תזיק לך,אתה כבר איש בוגר צא לחיים
    סגור
  • 72.
    בתי משפט בהפרעה.
    מירה 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 14
    מזעזע אי אפשר להכיל את פסק הדין ותנהלות ה"שופטת" וערכאות המחוזי והעליון.מטורף מערכת בהפרעה.הפשע היחידי שלו שהוא הבן של ביבי ושרה נתניהו.
    סגור
  • 71.
    מישהו מאמין לילד התמים? שקרן כרוני. מסית ומיתמם
    עכשיו קורבן מדקלם 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    27 2
    תקדימים כרצונו. סילופים
    סגור
  • 70.
    הפקידים שולטים
    אר 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 14
    יש צדק בדבריו. אם לא היו קוראים לו יאיר נתנייהו, הוא לא היה מקבל פסק דין הזוי כזה. יש צורך לתקן את מערכת המשפט. אסור לשפוט אדם על סמך מה שמתפרסם בתקשורת. יש המון עיוותים במערכת המשפט שלנו. משום שופטים הם בני אדם וגם הם מושפעים וטועים . הבעיה אצלם שהם בטוחים שהם עיליתות והם יודעים יותר טוב מה נכון וצודק
    סגור
  • יאיר נתנייהו
    חכמי 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אם לא היה נקרא יאיר נתנייהו, הוא היה עובד למחייתו, חי לא על חשבון הציבור בבית ראש הממשלה, ומבלה במועדוני חשפנות, ולא "מהדהד" בסך הכל לדבריו, פוסטים של אחרים, אלא פשוט עוסק בענחיניו וסותם. שילמד את השיעור, שומר פיו ולשונו, חוסך מצרות נפשו.
    סגור
  • 69.
    הוא צודק לחלוטין בן אדם חוטף מכות רצח מקבל 20 אלף פיצוי (ל"ת)
    בנצי 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 14
    סגור
  • 68.
    אבא יסדר...
    בצד השני של הפוסיקט 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    עוד שניה אבא יחריב, במסגרת החרבת הדמוקרטיה, גם את מערכת המשפט ונקום תנקום את נקמתך.... יש ותמיד היה מי שישלם את הקנסות ואת ההטבות ואולי גם את הבנות אז אל תזיל דמעה גוזל. אני מודאג לך.... אתה אוכל טוב, ישן טוב, מקשיב לאימא? בהצלחה מאמי... נתראה בצד השני של הפוסיקט
    סגור
  • 67.
    חוסר צדק בושה למערכת המשפט
    אפרת 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 14
    אסור שייקרה מעשה שכזה חוסר צדק מוחלט!!!
    סגור
  • 66.
    תשאל את שרה הפסיכולוגית מה זה מוקד שליטה.
    ציפק'ה פארצמאכן 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    15 1
    כשאדם מציג בעלות על הצלחות ומאשים גורם חיצוני לכשלונות, יש לו כנראה מוקד שליטה חיצוני. מערכת המשפט שופטת לפי החוק. תשלים עם זה, תביט המראה ותשאל במה חטאת ואולי תתשתפר.
    סגור
  • 65.
    יאיר נתניהו
    חח 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    11 1
    יאיר. על התקפות וללדבר לא יפה. אתה חשבתה ש אתה בן של מלך מותר לך. שתיקה. שווה. זהב אחרת משלמים ב יוקר.
    סגור
  • 64.
    אתה ,סותר את עצמך
    מ.מ 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כתבת: "זאת הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל בה בקשה לביטול פסק דין בהעדר הגנה נדחית. בכל ההיסטוריה של מדינת ישראל אפשר לספור רק על כף יד אחת מקרים בודדים בה בקשה כזאת נדחתה " ...תחליט זאת פעם ראשונה או שכבר היו מקרים כאלה? בכל מקרה כשתתנהג כראוי לא יתבעו אותך,יש לך פה מלוכלך ואתה חושב שהשמש זורחת לך מהת**,צא לעבוד ותהיה בזכות עצמך ותפסיק לחיות על חשבון הציבור,לא בחרו בךאו באמא שלך,בחרו באבא שלך.
    סגור
  • 63.
    שקרן שחושב שהוא מעל לחוק.
    דויד 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    18 1
    קראתי את פסקי הדין והם מדברים בעד עצמם. למה אינך תובע את עו"ד יוסי כהן על רשלנות אם כטענתך לא אמר לך שהוצע לך לשלם 5000 שקל הוצאות ולבטל את פסק הדין שניתן בהיעדר הגנה??
    סגור
  • 62.
    איך אפשר
    אבישי 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    11 3
    למחוק אותך מהעולם הזה? אבל בצורה שלא נשמע ממך ולא נזכור אותך?? את פח אשפה מהלך, המיץ של הזבל, ילד קטן ואינפנטיל שעדיין יונק מהציצי של אמא שלו. המממ… מה עוד? נרקיסיסט, בהמה, טיפש, בבון, שקרן רמאי, סרטן בחברה שלנו. אם היה לי אותך מולי ל2 דקות הייתי מוצא תשובה לשאלה הראשונה שלי. כלב בן כלב.
    סגור
  • 61.
    אתה ,סותר את עצמך (ל"ת)
    מ.מ 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 60.
    תבקש מפאקר ומילצן
    דן 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    13 1
    הם מכירים את הנוהל וישמחו לשלם בשמך. ילד ז פרזיט.
    סגור
  • 59.
    עורך דין בחינם עולה ביוקר
    חינם שווה חינם 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    23 1
    מה חשבת שיקרה אחרי שפעם אחרי פעם התעלמת מהכל ?!
    סגור
  • אין יקר כמו בחינם (ל"ת)
    נועה זולוויל 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 58.
    יאיר ילד קקה!
    א ל יס 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    17 0
    יאיר נ. הוא אחד האנשי שמזהמים את השיחה הציבורי. הקנסות שקיבל עלובים לעומת הנזקים שהוא גורם לחברה בישראל! יאיר מזיל דמעות תנין!
    סגור
  • 57.
    לא עובד, יש לו זמן לכתוב. (ל"ת)
    מרכוס אוריליוס 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    29 4
    סגור
  • 56.
    אוי אוי אוי אכלו לי שתו לי (ל"ת)
    דפני 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    22 3
    סגור
  • 55.
    ילדז מה ציפיתם
    דפני 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    17 2
    כמה ברברת אדם פה ג'ורה שחי על חשבון מאליאנים עם משפחתו הבוזזת הנהנתנית והדורשת מתנות.טוב מה נצפה שיצור שאמו גנבה את הזרע בתחבולה?
    סגור
  • 54.
    לא נורא זה יעבור אתה בחור גדול תלמד למתן את דבריך
    אשר 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    24 3
    תלמד למתן את הדברים שאתה מפרסם אתה ילד עדיין וכנראה ככה תלמד להפעיל שיקול דעת ולא להפיץ שטויות כי אחכ גם צריך להתמודד עימן ולא לבכות
    סגור
  • 53.
    מסכן (ל"ת)
    מישהו נוסף 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • 52.
    החונטה
    ניסו 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 12
    אם זה לא היה יאיר נתניהו אף אחד לא היה נתבע
    סגור
  • 51.
    יאיר המתוק נגב הדמעות מעינך ותלמד על טעויות משלמים
    מומו הגדול 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    19 2
    לפני שכותבים שטויות צריך לחשוב על תוצאות לפני מעשים גם,בקשר לתשלום בקש עזרה מהחברים של אבא,הם בטח יעזרו לך,הם כבר רגילים,כי אבא כמו שאמר מיקי זוהר אבא נכה כלכלי
    סגור
  • 50.
    כשרון ספרותי מבוזבז
    דיוויד 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    9 3
    מציע ליאיר למצות את כשרונו בכתיבת סיפורים קפקאיים במקום להתעסק בהסתה ובשיסוי. כמו שאמרו חז": אל תעשה לרעך את השנוא עליך...
    סגור
  • 49.
    מסכן.
    סי.ג.ר 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אם עורכי הדין שלך והשני, ופקידי בית רוה"מ אשמים, למה אתה לא תובע אותם?
    סגור
  • 48.
    הרגשתי קצת אמפתיה עד לרגע
    ? 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    12 1
    שנכתב ששיתפת ידיעה תקשורתית על הגשת התביעה כנגדך ואז התפלספת על כך שזה לא המצאה. ככה בדיוק חכמולוגים מפסידים 400,000 שח
    סגור
  • 47.
    צדק
    טנקרד 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    14 3
    הצדק ניצח ואתה משלם דמי זלזול והשתנה בקשת על כולי עלמא
    סגור
  • 46.
    תחזיר את הכסף
    יאיר 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    22 3
    אולי תחזיר לי את הכסף של ההסעות למועדון פוסיקט שהיו על חשבוני? ואם לא מוצא חן בעיניך אולי תעוף מפה לארהב? שם מערכת המשפט תהיה טובה לך.. וגם טראמפ ישמח לקבל אותך..
    סגור
  • 45.
    לא נתניהו, לא תובעים (ל"ת)
    מה השאלה 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור
  • 44.
    די ילד, תעלם כבר, הרסת את הימין
    ירון 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    22 2
    אתה מביך, ביזיון למשפחה שלך
    סגור
  • 43.
    יותר משאתה אפס, העורך של האתר הזה אשפה
    gri 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    15 3
    על זה שאתה בכלל מקבל פתחון פה להתבכיין. כמו אבא שלך, גם אתה פושע ולכן בית המשפט לוקח ממך כסף. לך שטוף את הפה באקונומיקה טוב טוב, אולי בעתיד הוא לא יעלה לך כסף. הכי גרוע, הביביסטים שלך יעשו לך מגבית, כי אתה הרי מגיע ממשפחת מצוקה ענייה ואיך תעמוד בתשלום
    סגור
  • 42.
    יאיר נתניהו
    יונתן 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    11 4
    תשמע אתה חתיכת מסכן לך תמצא לך חיים יא אפס
    סגור
  • 41.
    אכלו לי שתו לי,כולם אשמים ,הפקיד ,העו"ד, השופטים (ל"ת)
    אזרח 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    18 2
    סגור
  • 40.
    תופיע לבית המשפט כשאתה מזומן
    כרוביאל 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אז לא יפסק בהעדרך. מהנדס תודעה ותו לא. חוץ מזה אין במילים שלך שום תוכן
    סגור
  • 39.
    נו יאיר די להתבחיין, (ל"ת)
    מנשה 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 38.
    למי יש זמן ורצון לקרוא את המוגלה שיוצאת ליאיר מהפה?
    אזרח 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    17 3
    יאיר נתניהו, מניין לך החוצפה לחשוב שתכתוב מאר כזה ארוך, ואנחנו נבזבז על זה זמן מהחיים שלנו? מי אתה ומה אתה? תנסה לספר את הסיפורים שלך בהיותך מסוגר בחדר ניפרד V.I.P במועדון פוסיקט, ומאבטחים עומדים בחוץ.
    סגור
  • לך. אפילו זמן להגיב פה.
    מאיר 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סה"כ חכם..
    סגור
  • 37.
    הפקיד לא מסר לי, העו"ד לא אמר לי...בלה בלה
    מלא טענות כרימון 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    23 2
    הילד חיפש ניצחון בבית המשפט, כדי להוכיח שרודפים אותו לשווא "בגלל שם משפחתו". מספר שהוא מעביר שיירים כלאחר יד לאחרים, ולא שהוא "מעביר מסרים" למעריצי אביו ו"שופרות". בקיצור הוא מיתמם.
    סגור
  • 36.
    מסכן.
    סי.ג.ר 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אם עורכי הדין והפקידים אשמים,אני מציע שתתבע אותם בעזרת עורך הדין החדש שלך.
    סגור
  • 35.
    למה ?כי יש לך פה גורה ומוח של עכבר (ל"ת)
    טוני המרוקאי 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 34.
    דמעות התנין של הקוזאק הנגזל (ל"ת)
    הבעש"ט 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 33.
    נקמת יגאל סרנה מוגשת קרה (ל"ת)
    חחח 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • 32.
    יאלה תפסיק לבכות
    לפיד 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אבא יישלם
    סגור
  • 31.
    הגנטיקה עובדת חזק
    ירמיהו 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    12 0
    "הילד" ירש את הנוכלות מאביו ואת הטרלול מאימו.
    סגור
  • 30.
    קודם כל אתה טרחן ומתיש. אתה גם מגלומן עם הפרעת אישיות (ל"ת)
    פוס יקט 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    19 2
    סגור
  • 29.
    מממ.. כי אתה פשיסט ובהמה?? (ל"ת)
    גיא 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 28.
    כול זאת מיגלל קינאה לאבייך המלך
    א 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 10
    השמאל הקיצוני שולט בבתי המשפט וגם מיתעלל באבות גרושים דרך תלונות שווא כדי לפגוע במעמד הביניים רק מיגלל אבייך המלך הם רודפים אותך אין כמו ביבי גאון ומידנאי בחסד עליון טיפול יסודי במערכת ולהעיף את הפושעים גם לכלא אוהבים אותך יאיר בן של מלך
    סגור
  • 27.
    חזק ואמץ!
    סיגל 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 8
    אין מילים. כולנו לצדך במשפט הזה. נקווה שיתנו לך את יומך בבית המשפט. לצערי, לא כל כך אופטימית.
    סגור
  • 26.
    30 שנה רודפים אתכם
    טל 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 13
    מקנאים במשפחה המופלאה הזו. הכל מסריח ומקולקל השמאל הרס תמדינה התנהלות של מאפיה
    סגור
  • 25.
    זה ברור
    אתי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 12
    מנסים להשתיק את יאיר, כי הדברים שהוא כותב, חושפים את ערוות השמאל. השתקה, הפחדה, הכפשה. זו דרכו של השמאל הכושל אל מול המציאות.
    סגור
  • 24.
    אוכל חינם
    יאיר 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מקווה שתפסיד במשפטים נוספים
    סגור
  • 23.
    עוול נוראי
    פרגמטיסט 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 8
    יאיר. שמעון. אבי. יוסי. באמת שפחות מעניין מי הפרסונה. 400k. על שייר?? השכל הישר לא יכול לקבל את זה. במיוחד אחרי מה שאולמרט קיבל על אמירות הרבה הרבה הרבה יותר קשות.
    סגור
  • 22.
    אוי לטיפשות ולרוע של המגיבים.
    אבי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 10
    ניכר שרוב המגיבים ובעיקר נתנאל שיקח אותו האל.ממש לא קרא את הכתבה.
    סגור
  • 21.
    שקרן בן שקרן בן שקרן (ל"ת)
    יוסי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 20.
    שקרן שקרן
    תשובה 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אבל אל תדאג, אבא שלך סידר לאבא שלו 20 מיליארד דולר, ואתה בוכה לי על חצי מיליון שקל. תארגנו עוד צוללת חדשה לכאורה, ותהיה לכם פנסיה גם לכל הנינים של הנינים שלכם.
    סגור
  • 19.
    כי אתה פח מהלך שמתבכיין על התוצאות של הפה המסריח שלו (ל"ת)
    כי אתה פח אשפה 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 18.
    אתה חולה בדיוק כמו אמא. טפל (ל"ת)
    בעצמך דחוף. 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    17 2
    סגור
  • 17.
    ואמר מי שאמר:שקרן בן שקרן. (ל"ת)
    אורח 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 16.
    לקחו לך כי אתה טמבל
    אני 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    9 2
    ומגיע לך שיקחו לך
    סגור
  • 15.
    כל הפוסט הזה בכי,נהי.כל העולם אשם.מה דעתך להסתכל בראי? (ל"ת)
    יוסף 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • 14.
    אבל פורסם שהוצע לעו"ד הדגול תפקיד היועמ"ש
    ינקי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    19 0
    איך זה מסתדר? דוקא הוא?
    סגור
  • 13.
    לא מבין מה
    נתנאל 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    15 3
    כל העולם השמאלני אשם רק אתה צודק. תבין שאתה מושך אש על כל מצב. שב בשקט וזהו אגב במשפט עם אולמרט זכיתה נכון?
    סגור
  • 12.
    כי יש לך פה מסריח. לך לעבוד יא טפיל (ל"ת)
    מיקו 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    46 16
    סגור
  • לסתו שפיר אין פה מסריח??
    טלי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 11
    סירחון מהלך
    סגור
  • 11.
    למה? כי אתה אפס! (ל"ת)
    גרגמל 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    27 7
    סגור
  • יאיר גבר ואתה נקניקיית לוסי
    יי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 6
    חי
    סגור
  • 10.
    יאיר, האם אתה ממליץ על עו"ד יוסי כהן?
    ראשל 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    26 0
    הוא היה העורך שין שלך. נכון?
    סגור
  • 9.
    למה שיקרת לגבי סכומי העתק שהתגלו בחשבונך?
    יודפת 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    73 7
    טענת מול בית המשפט שהסכום שנפסק נגדך ימוטט אותך. למה שיקרת? התברר שיש לך ים של כסף בחשבון ולא סתרת את הממצאים הללו.
    סגור
  • 8.
    תגובה
    יוסי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    18 4
    יאיר כאשר בית המשפט פוסק כנגד ראש ממשלה לשעבר זה בסדר וכאשר הוא פוסק כנגד המשפחה שלך ונגדך אז אתה יוצא בזעקות שבר ומתקרבן אז תפסיק עם זה ותקבל עלייך את הדין ותצא כבר בית אבא ואמא ותהייה עצמאי
    סגור
  • 7.
    חשבת שתצחק לנצח על כל העולם? יש חוק בישראל!
    מישקה 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    30 7
    ויש שופטים בירושלים!
    סגור
  • 6.
    בלה, בלה, בלה. הכלב אכל לי את השיעורים, היה ערפל בקיטבג
    אווה 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    53 6
    הרצפה היתה עקומה... שכחתי משהו?
    סגור
  • 5.
    אם העו"ד שלך דפק אותך, מדוע אינך תובע אותו?
    יפת שלום 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    51 3
    ולמה אינך מפרסם את שמו? מה, זה סוד? אם כשל ואינך תובע אותו, סימן שהכשלון הוא דוקא שלך ואתה פשוט מסרב לקבל אחריות.
    סגור
  • 4.
    הרי הודית בטוויטר שידעת על כך שנתבעת. על מי אתה עובד?
    700 GO 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    45 5
    אף אחד לא קונה את דמעות התנין שלך. שברת? שילמת.
    סגור
  • 3.
    הציעו לך לשלם הוצאות ולנהל משפט. סירבת. זבש"ך.
    לימור אדרי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    66 4
    אל תתבכיין כמו פוסיקט.
    סגור
  • 2.
    אפילו השופטים הימניים פסקו נגדך
    יוני 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    44 5
    אז מה זה אומר? שאתה טועה.
    סגור
  • 1.
    את מי הילד שמנת הזה מעניין?
    אור 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    25 7
    לקרוא טור שלו זה כמו להקשיב ליבבות של אחייניתי בת השנה.
    סגור