חדשות

"הליכוד החליט: השמצות, שקרים, טינופים, תוכנית העבודה לימים הקרובים"

אטילה שומפלבי בביקורת על ראש הממשלה נתניהו בעקבות דבריו נגד ימינה, גליקמן חיזק: "מה ההבדל בין הימים הקרובים לשאר ימות השנה? הרי זה בדיוק מה שראש הממשלה עושה כל השנה", ולמה בניהו כינה את דיכטר שקרן?
כפיר אדר |  3
הליכוד (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
בעקבות הדברים שנשאו הערב (חמישי) במפלגת הליכוד, העיתונאים לא נותרו אדישים ותקפו את ראש הממשלה וחברי הכנסת מטעם המפלגה בביקורת חריפה בעקבות דבריהם נגד מפלגת ימינה, כולל את אבי דיכטר שגם התארח באולפן חדשות 12.
אטילה שומפלבי כתב: "הליכוד החליט: השמצות. שקרים. פייק. קללות. טינופים. דה לגיטימציה. המצאות. תוכנית העבודה לימים הקרובים", אביעד גליקמן הגיב לו על כך: "מה ההבדל בין הימים הקרובים לשאר ימות השנה? הרי זה בדיוק מה שראש הממשלה עושה כל השנה".
 
חיים לוינסון כתב בעקיצה: "אם נתניהו יצליח למוטט את ימינה כמו שהוא הצליח למוטט את חמאס - אפשר להיות רגועים". בן כספית כתב: "קשה לתאר עד כמה העובדה שגורלו של בנימין והמשך מגוריה של שרה נתניהו בבלפור נתונים בידה של איילת שקד היא קורעת, מופרכת ומדהימה בעת ובעונה אחת".
אבי בניהו התייחס לדיכטר: "יושב באולפן N12 ח״כ אבי דיכטר ומספר (בעצם משקר) לקושמרו שמרצ ביקשה להחליף את ההמנון ״התקווה״ באינטרנציונל ( בחיי. שמעתי במו אזניי) ומבטיח ״נעשה הכל שלפיד לא יקים ממשלה״. הוא מדבר ומבייש בעצם את הסוציולוג וקצין המיון של שב״כ בשנות השבעים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שיטת השחיתות..
    שאול 05/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר הנוהג היא השחיתות אז זו השיטה להוביל את ההמונים... בעולם שהולכים יוצאים מהאח הגדול מה ציפיתם???? אבל לא התייאשנו... ולא נואש!!!! ביבי נותן הניסיונות האחרונים כי גם הוא יודע שהגסיסה הפוליטית שלו בעיצומה
    סגור
  • 2.
    תאוות השלטון
    גל 05/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רהמ שפועל בכל הכוח כדי להישאר בכיסא (ועוד מדבר על תאוות שלטון של אחרים...), גם כשזה נגד מה שנקבע בבחירות ומנסה לגייס עריקים, וכשזה לא הולך פונה לחבל בנסיונות של הצד השני, כי אם הוא לא יהיה רהמ אז שאף אחד לא יהיה. בושה למדינה. מעניין איך היו התגובות מימין אם זה היה ר"מ משמאל שהיה פועל כך. וגם לבנט לא חסר, גם הוא מנסה לכפות ראשות ממשלה עם חוסר ייצוג ומנצל את המצב העדין שבו נמצאים כדי להשיג את ההסכמה ממחנה השינוי לדרישות, וגם לאחרונה מתחיל לפעול כמו ביבי עם הצהרות נאמנות. כנראה הסיבה היחידה שלא נתקף על כך, הוא הצורך בשיתוף פעולה איתו להקמת ממשלה. אולי יותר עדיף וכדאי שתהיה ממשלת אחדות, מתוך המטרה לשינוי ופיוס והסכמה רחבה לממשלה בציבור.
    סגור
  • 1.
    הליכוד who?
    ח״ן 05/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה נראית מפלגה שאיבדה את הצפון, את הדרום, את המזרח ואת המערב! נפילה חופשית מגובה רב בלי מצנח! ימיה ספורים...נאחל לה מוות מהיר ללא יסורים!
    סגור