חדשות

התכונה החדשה של דפדפן מייקרוסופט שהופכת אותו לטוב ביותר עבור mac

רוב משתמשי מק-בוק של אפל, נמנעו משימוש בדפדפן ספארי של אפל. רבים מהמשתמשים מעדיפים דפדפנים אחרים כמו פיירבוקס, כרום של גוגל אבל המשחק השתנה כשמייקרוסופט שיחררה גרסה חדשה של הדפדפן שלה

מערכת ice |  2
אפל ומייקרוסופט (צילום pexels ice edit)
מוקדם יותר החודש פרסמה מhיקרוסופט גרסה חדשה של דפדפן Edge שלה עבור MacOS. אדג', כמו גוגל כרום, בנויה על פלטפורמת הכרום הפתוחה. זהו דפדפן ברירת המחדל ב- Windows 10 והיה זמין למחשבי מקינטוש מאז תחילת 2020.
עם גרסה 89 של Edge for Mac, יש למשתמש אפשרות להגדיר כרטיסיות לדפי אינטרנט שיוצגו אנכית, בסרגל צד בצד שמאל של הדפדפן, במקום לרוחב בחלקו העליון. לאלו מאיתנו שפותחים עשרות כרטיסיות במושב. כאשר יש לך כרטיסיות רבות המוצגות אופקית, כל אחת מהן הולכת ונעשית צרה יותר ככל שאתה נפתח יותר ויותר. בסופו של דבר, אינך מצליח להבחין בכותרות עבור כל עמוד, ורואה רק סמל. זה מקשה על מציאת כרטיסייה ספציפית.
אך כאשר הכרטיסיות מסודרות אופקית, הכותרות נותרות גלויות, מה שהופך אותן להרבה יותר קלות למציאה. אם אתה מעדיף, תוכל לכווץ את העמודה השמאלית כדי להציג רק את סמל הדף, אך הצמדתו פתוחה היא הדרך הנכונה - במיוחד אם אתם משתמשים ב- MacBook Pro או Air עם יחס גובה-רוחב של 16: 9.

כאשר Chrome הושק במקור בסוף שנות ה -2000 עבור Windows, הוא הוצג כאלטרנטיבה רזה יותר ל- Firefox, אשר בתורו נחשבה לחלופה ל- Internet Explorer. פיירפוקס היה ידוע בזמנו כחזיר זיכרון ומשאבים, מוניטין שמכניס כעת את כרום. למרות שקצה בנוי על אותו בסיס, מיקרוסופט כיוונה אותו טוב יותר.
Chrome ב- Mac מבוסס אינטל שמריץ MacOS 11.2.3, זה לוקח בערך 900 מגה בייט לאחר טעינה. לעומת זאת, Edge משתמש בכ 680 מגהבייט. כאשר עובדים עם השניים, Chrome משתמש באופן עקבי בזיכרון משמעותי יותר מ- Edge כאשר אותם העמודים נטענים.
דוגמא נוספת לכך שמיקרוסופט מקדימה את גוגל בנושא ניהול משאבים: כרטיסיות שינה, שמשעות את דפי האינטרנט לאחר פרק זמן מוגדר כדי לפנות מעבד וזיכרון. ל- Chrome יש את זה בתכונה המכונה Tab Freeze, אך עם Edge תוכלו לשלוט כמה זמן לפני הכרטיסיות מושעות. משתמשי Safari נהנים מתכונה מעולה של Reader שמסירה מודעות ומסיחות דעת אחרות ומספקת לך רק טקסט. ל- Chrome אין את זה (אם כי יש הרחבות שמחקות את זה), אבל ל- Microsoft Edge יש - וזה הרבה יותר קל בעיניים, עם רקע בצבע מנילה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ויולדי עושה את זה טוב יותר (ל"ת)
    עופר 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אשכרה תרגמתם בגוגל תרגום
    עידו 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה אשכרה לא קריא. ״למרות שקצה בנוי על אותו בסיס, מיקרוסופט כיוונה אותו טוב יותר״. אין בושה?
    סגור