חדשות

גנץ קורא לאיחוד נגד ביבי: "על כל הגוש השמאל להתאחד, זו שעת חירום"

יו''ר מפלגת כחול לבן מודיע כי הוא מוכן לוותר על המקום הראשון כדי ליצור גוש חוסם נגד ביבי וקורא לאיחוד רחב שכולל את ליברמן ומרצ: "אפשר לגשר על הפערים"
ארנולד נטייב |  3
בני גנץ (צילום מסך קשת 12)

יו''ר כחול לבן בני גנץ נשא הערב (שני), נאום בכפר המכבייה: "טעיתי בזמן שעשרות אלפי עסקים קרסו - נתניהו סידר לעצמו הטבות במיליונים". עוד בנאומו קרא לכל מי ששם לנגדו את המטרה להעיף נתניהו, לוותר על האגו ולהתאחד יחד לרשימה משותפת.

"ביבי מחזיק מדינה שלמה בגרון כדי לחמוק ממשפט. לחצתי את ידו של מפר הבטחות סדרתי, הוא רימה אותי, הוא רימה אתכם, הוא רימה פעם אחת יותר מדי. מעכשיו יהיה תשלום במזומן על התרגיל שהאיש הזה עשה ועושה למדינת ישראל. כשר ביטחון ושר משפטים אני הולך להילחם, וגם אתה ביבי תלך למשפט".
גנץ קרא לאיחוד גוש השמאל: "זוהי שעת חירום, אסור להתפרק לרסיסי מפלגות. לכן, אני קורא לכל מי שישראל חשובה לו, לכל מי שלא ישב עם ביבי יותר לוותר על האגו ולהתאחד. לפיד חולדאי בוגי שלח ליברמן הורביץ שמולי זליכה כל אלה שבאמת לא ישבו עם ביבי, בואו ניפגש, נמצא את הדרך, נמצא את המשותף. בואו נתאחד למען טובת המדינה, בלי פחד בלי אגו. אני מוכן להקריב הרבה כדי שביבי ילך". 
 

ליברמן בתגובה לדבריו של גנץ: ‏"גנץ כבר הייתה לנו הזדמנות להחליף את ביבי אבל בחרת להיות ראש ממשלה רזרבי. הדבר היחידי שאתה יכול לעשות עכשיו למען המדינה זה להודיע שאתה לא מתמודד בכנסת הבאה".
מיש עתיד נמסר: נעשה כל מאמץ להוביל לחיבורים שיובילו לממשלה שפויה וליברלית שתשנה את המדינה.
גם מפלגת הליכוד בחרה להגיב לנאום: "בזמן שהפוליטיקאים עסוקים בפוליטיקה, ראש הממשלה נתניהו מביא מיליונים חיסונים לכל אזרחי ישראל ומנהיג את ישראל לצאת ראשונה בעולם מהקורונה, לפתוח את הכלכלה ולחזור לחיים".
מוקדם יותר גם יו''ר מפלגת ''תנופה'', עפר שלח קרא לאיחוד בגוש השמאל: "אני קורא לרון חולדאי, לאבי ניסנקורן ולראשי מפלגת העבודה: נשב, נגיע להסכמה ונקים את הגוף שמחנה שלם מייחל לו". 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גאנץ
    יוחנן 01/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היית כבר בסרט הזה נגד ביבי והצטרפת לביבי אז מה נשתנה ומה אתה רוצה לשנות שלא תוכל לשנות אתה כבר לא פקטור אף מפלגה לא תרצה חיבור איתך אתה לא אמין אז סע הביתה זמנך חלף
    סגור
  • 1.
    האפס הראשי. אתה סיימת, סבא, התילנדי צריך להחליף לך (ל"ת)
    ח ח 01/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • רישעס
    איציק 01/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מרושע בכיר אתה
    סגור