בריאות

כללית עושה מהפכה בשירות: זה הטיפול שיוענק כעת לילדים

קופת החולים "כללית" הודיעה כי מתחילת החודש הורחב השירות של רפואת הילדים. במסגרת הרחבת השירות, רופאי הילדים מצטרפים למוקד הלילה של כללית אשר יהיה פעיל עד שעות הלילה המאוחרות כולל בסופי שבוע
מערכת ice | 
כללית (צילום אוראל בוזו)
קופת החולים "כללית" פרסמה היום (שני) כי החל מתחילת החודש, הורחב השירות של רופאי הילדים ממרכז רפואי העמק. במסגרת הרחבת השירות, רופאי הילדים מצטרפים למוקד הלילה של "כללית", לפיכך השירות הרפואי בימי חול יוענק עד השעה 23:00 ובסופי שבוע המוקד יוענק עד 23:00.
מלבד הרחבת השירות הרפואי לילדים, קופת החולים "כללית" החלה בהרחבת השירותים עבור המבוטחים לאורך כל השבוע, החל מרפואת המשפחה, אחיות, רנטגן ובית מרקחת. במסגרת הרחבת השירותים שמעניקה קופת החולים "כללית", מוקד הלילה הממוקם בעפולה והשירות ניתן על ידי רופאים מומחים וצוותים רפואיים מהשורה הראשונה, מספק מענה למטופלים כולל צילומי רנטגן, אק"ג, שרותי מעבדה, תפירות וגבס. על פי קופת החולים, במידה ויש צורך, המטופלים יוכלו לשהות במשך מספר שעות במוקד, זאת במטרה לקבל אינהלציות, חמצן ועירוני נוזלים  למניעת התביישות.
 


 
ד"ר גיטה סני, בירכה על המהלך החשוב שקופת החולים "כללית" מקדמת: "מדובר בשירות חשוב, בעיקר במציאות כיום בה בתי החולים עמוסים. המטופלים של כללית נהנים מצוות רפואי איכותי, נשמר הרצף הטיפולי ורופאי המשפחה והילדים מיודעים באשר לאבחון והטיפול שניתן למטופל גם לאחר שעות פעילות המרפאה. המטופלים שלנו מקבלים מענה רפואי מצוין ותוך זמן קצר המטופלים שבים לביתם".

ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית הסכים עם ד"ר סני והוסיף: "היתרון של המוקד הוא שהרופאים מומחים ומנוסים וזמן ההמתנה קצר משמעותית מאשר בחדר המיון בבתי החולים".

בתמונה: רופאי קופת החולים "כללית"  (קרדיט: כללית)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה