בריאות

בשורה לנשים: זו המחלקה החדשה שנפתחת ברשת מכבי אסתטיקה

רשת "מכבי אסתטיקה" מקימה מחלקה חדשה - אסתטיקה וגינלית רפואית, ומצרפת לשורותיה חמישה רופאים: 4 רופאות גניקולוגיות ומנהל מחלקה רופא גניקולוג. תפעל בערים ראשון לציון, חיפה ותל אביב
מערכת ice | 
צוות אסתטיקה וגינלית רפואית (צילום יחצ)
רשת מכבי אסתטיקה משיקה מחלקה רפואית חדשה של אסתטיקה וגינלית רפואית. במסגרת המהלך קולטת הרשת חמישה רופאים גניקולוגיים: 4 רופאות גניקולוגיות ומנהל מחלקה שהינו רופא גינקולוג מומחה.
המחלקה הרפואית תהיה זמינה ללקוחות החל משבוע הבא בסניפים: ראשון לציון, חיפה ותל אביב. הטיפולים אשר יוענקו בה יבוצעו אך ורק ע״י צוות הרופאים הגניקולוגים, בתחומים: טיפול למניעת דליפת שתן, טיפול הצרת הנרתיק, טיפול יובש בנרתיק וטיפולים אסתטיים וגינלים רפואיים נוספים.

הטיפולים יבוצעו בשיטת טיפול חדשנית, באמצעות קרן לייזר 2CO המסייעת בפתרון ליובש בנרתיק ודלקות חוזרות בדרך שאינה פולשנית, ללא שימוש בהורמונים, עם מינימום כאב וחזרה מהירה לשגרה. הטיפול מתבצע בטכנולוגיית לייזר מתקדמת המשקמת את האזור ומעודדת יצירת סיבי קולגן חדשים, דופן הנרתיק מתעבה, נוצר קילוף וחידוש של הרירית והבלוטות שמפרישות את נוזל הסיכה מתאוששות ותחושת הלחות חוזרת אל רקמת הנרתיק. לייזר 2CO מטפל לא רק ביובש בנרתיק, אלא גם במגוון בעיות וגינליות כבריחת שתן, ורפיון של אזור הנרתיק.
ד״ר אריה ישעיה, מנהל המחלקה: "הטיפול בלייזר הווגינלי עשוי לשפר את איכות החיים של הנשים הסובלות מצניחה וגינלית, דליפת שתן, יובש וגינלי ואי נוחות ביחסים. נשים רבות מרגישות אי נוחות לספר על מגוון רחב של בעיות אלה וכיום ניתן להגיע באופן ישיר לייעוץ וטיפול על ידי רופאות נשים אשר עברו הכשרה בנושא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה