בריאות

קביעת מזוזה ואזכור הטבח ב-7 באוקטובר: ועידת האקלים בדובאי

המשלחת הישראלית לוועידת האקלים בדובאי פתחה את הביתן הישראלי, בטקס קביעת מזוזה וגזירת סרט לפני שסיפרו על תרומתה של ישראל לנושא משבר האקלים
מערכת ice | 
ועידת האקלים בדובאי (צילום המשרד להגנת הסביבה)
ועידת האקלים COP28 נערכה בדובאי, בהשתתפות נציגים מכל העולם וכמובן גם מישראל. המשלחת הישראלית פתחה את הביתן הישראלי במעמד מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה גיא סמט, המתאמת הלאומית של COP28 מאיה קדוש, סמנכ״ל אגף מזרח תיכון במשרד החוץ עודד יוסף, הקונסולית הכללית של ישראל בדובאי לירון זסלנסקי, נציגי משרדי ממשלה, נציגי חברות טכנולוגיית אקלים ישראליות ואורחים ממדינות אחרות.
לאחר שקיימו את טקס גזירת הסרט ואף טקס קביעת מזוזה בביתן הישראלי, נשא מנכ"ל המשרד דברים, בהם התייחס לפעילות הישראלית בכל הנוגע למשבר האקלים ושאפתנות אקלימית. עוד דיבר על חוק האקלים המקודם בימים אלו בישראל.
לירון זסלנסקי, הקונסולית הכללית לישראל בדובאי אמרה: "אנו גאים לפתוח את הביתן הישראלי ב-COP28 באירוח איחוד האמירויות. ישראל כחלק מהמזרח התיכון, מחויבת להמשך פעילות אזורית משותפת, להפיכת המרחב כולו לטוב יותר וירוק יותר".
מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, גיא סמט, בפתיחת הביתן אמר: "ליבנו בארץ, אך אנו כאן בדובאי כדי להבטיח שמדינת ישראל תהיה מיוצגת בכבוד בוועידה. מעבר לחשיבות של נוכחות ישראל בפורומים בין-לאומיים גם בימים אלו, ישראל יכולה וחייבת להיות חלק מהשיח העולמי והמאבק העולמי במשבר האקלים, המאיים על כלל האנושות. יש לישראל פתרונות חדשניים שיכולים לסייע רבות לעולם".
עודד יוסף, סמנכ״ל מז״ת במשרד החוץ אמר: "על אף המלחמה שישראל פעילה בה נגד הטרור בעזה, היה לנו חשוב להגיע לדובאי כדי להוקיר תודה וידידות לאמירויות וכדי לאשרר כוונתנו להמשיך לשמש שחקן אקטיבי לנוכח אתגרי האקלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה