בריאות

ניו יורק: רופא יהודי בכיר הושעה מתפקידו כשהגיב לאנטישמים ברשת

דוקטור בנג'מין ניל, פרופסור לאונקולוגיה וסגן מנהל המרכז לסרטן בבית הספר לרפואה NYU של ניו יורק, הושעה מתפקידו לאחר שגינה תכנים אנטישמיים ופרו פלסטיניים ברשת
ליעד ורבר |  7
סטטוסקופ (צילום freepik)
בימים אלו, כשיש הפגנות ענק מפחידות ברחובות ברחובות ניו יורק, נראה שהאנטישמיות רק ממשיכה לגעוש.  דוקטור בנג'מין ניל, (MD, PhD) פרופסור לאונקולוגיה וסגן מנהל המרכז לסרטן בבית הספר לרפואה של ניו יורק, הושעה מתפקידו לאחר שגינה תכנים אנטישמיים ופרו פלסטיניים ברשת הטוויטר.  
אמש, ניל, רופא מקצועי ומבריק, קיבל להפתעתו מכתב השעייה מבית החולים. במכתב לא נכתבה סיבת ההשעייה אך גם לא נרשמה אף סיבה אחרת! במכתב שקיבל ד"ר ניל מהנהלת בית החולים נכתב: 
"לצוות מרכז הסרטן פרלמוטר יקר, באופן מיידי אנו נאלצים להשעות את בנג'מין ניל מבית החולים. ד"ר ג'פרי ס. ובר ישמש כמנהל זמני של המרכז. אנו מודים לד"ר ובר שנכנס לתפקיד בזמן כה קצר". 
המכתב, חתום על ידי סטיבן אברמסון, ראומטולוג וסגן נשיא בכיר ב-NYU Langone Health. הסיפור התחיל כאשר עלה בטוויטר  פוסט עם קריקטורה בה רואים חמאסניקים מחזיקים תינוקות קטנים. בתגובה לכך רשם ניל: "לא רק חטיפת תינוקות, העזתים אונסים בנות יהודיות. הם מאדירים אלימות ומסוכנים. מטרתם היא לעשות דה-הומניזציה".
עוד הוסיף ד"ר ניל ורשם בתגובות: "אני מצדיק במפורש את נעילת עזתים ב'כלא באוויר הפתוח' בגלל פעולות ממשלתם. העזתים הם נאצים והם צריכים להימחק". בנוסף, שיתף ד"ר ניל פוסטים המפארים את תקיפות חייל האוויר הישראלי שהביא למותם של תושבים עזתים.
מהמרכז הרפואי נמסר: "ד"ר בנג'מין ניל הושעה מתפקידו כמנהל המרכז לסרטן לורה ויצחק פרלמוטר; וזקי מסעוד הושעה משירות בבית החולים לנגון של ניו יורק, לונג איילנד. אנו עוקבים אחר תהליכי החקירה והמשמעת שלנו בשני הנושאים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    יצחק פרלמוטר היה חייל בצה"ל, עליו לפעול נגד ההשעייה (ל"ת)
    חנה בננה 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    למרות שרוב העזתים תומכים בחמאס, הוא לא היה צריך להכליל (ל"ת)
    לא כולם חמאס 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    האמת קצת הקצין בתגובה.
    דני 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שאני חושב אחרת, אבל שאתה שכיר בתפקיד בכיר בארהב צריך להיות יותר חכם.
    סגור
  • 3.
    אין בושה
    . 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מרכז הסרטן הזה הוקם על ידי יהודים בכסף הפרטי שלהם ואפילו נושא את שמם !!!!! איך אתם מעיזים??? לחלל כך את כבודם ואת זכרם. לא יאומן ווזה עוד בלי להיכנס למקרה המזעזע עצמו הם היו צריכים להוציא הודעה כזו בעצמם ואםכבר לא עשו זאת אז לפחות לא לנקום במי שאומר את האמת בושה
    סגור
  • לא סתם יהודים ישראלי שבמשרדו מתנוססת תמונת חייל צה"ל (ל"ת)
    אן 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ככה בדיוק זה התחיל בגרמניה הנאצית
    סימבה 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ושלא יגידו שלא ידעו
    סגור
  • 1.
    הווחנו רופא מהשורה הראשונה
    אפרים 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ונדע: אנטישמיים הם לא רק מוסלמים
    סגור