בריאות

בשורה לצרכני הקנאביס הרפואי: בצל המלחמה - המחירים נחתכים

חברת SEVEN מחלקת חבילות לבעלי רישיון לבתי המרקחת ברחבי הארץ עבור תושבי הדרום, ומציעה בחינם אלפי אריזות. החברה הורידה את מחירי המוצרים ברחבי הארץ כדי להקל על ציבור המטופלים
מערכת ice | 
קנאביס רפואי לנפגעי חרבות ברזל (צילום יח"צ)
חברת SEVEN נרתמת למען מטופלי הקנאביס הרפואי שסובלים מפוסט טראומה. בימים קשים אלו שיש קשיים להגדיל מינונים וחלק מבתי המרקחת לא פועלים. מחלקת SEVEN קנאביס רפואי לבעלי רישיון, לבתי המרקחת ברחבי הארץ עבור תושבי הדרום, ומציעה בחינם אלפי אריזות של שלושת הזנים קנטארה CBD ואדג'יו.
נוסף על כך, החברה הורידה את מחירי המוצרים ברחבי הארץ כדי להקל על ציבור המטופלים. בחודש אוגוסט משרד הבריאות פרסם את מתווה הרפורמה בתחום הקנביס הרפואי שמטרתו טיוב והפחתת הרגולציה בתחום הקנביס הרפואי בישראל. המתווה מפורסם לאחר עבודת מטה מעמיקה עם נציגי מטופלים, יצרנים ורופאים ולאחר קבלת הערות ציבור לטיוטת המתווה.
 
זהו עוד נדבך בתפישת המדיניות החדשה של משרד הבריאות להפחית את הנטל הרגולטורי על המפוקחים בתחומים השונים תוך שמירה על בריאות הציבור. המתווה נמצא באחריות יחידת הקנביס הרפואי (יק"ר) שבחטיבת כלכלה, רגולציה וחדשנות במשרד הבריאות. המתווה החדש צפוי לצמצם בצורה משמעותית את היקף הרגולציה על העוסקים בשוק הקנביס הרפואי, לייצר ודאות למפוקחים, לסייע בהפחתת עלות הקנביס הרפואי למטופלים ולקדם מחקר ופיתוח בתחום הקנביס הרפואי בישראל. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה