בריאות

מחבלים מטופלים באסף הרופא? המשטרה בהודעה חריגה לישראלים

פוסט ברשתות החברתיות בו נכתב: "4 מחבלים מהטבח מאושפזים באסף הרופא ליד צריפין. תפיצו את זה. לא מגיע להם לקבל טיפול ראוי, שיטופלו בעזה. שתפו שיגיע לאנשים הנכונים, אתם יודעים למי אני מתכוון". המשטרה מזהיר: "אין אסיּּרים בטחוניים במרכז הרפוֻֻאי הנ"ל ולפיכך - מדובר בפרסום שגוי!"
מערכת ice |  2
בית חולים (צילום הדס פרוש, פלאש 90)
האם מדינת ישראל מטפלת במחבלים רצחניים בבתי החולים המובחרים במדינה, סמוך אולי אפילו לחלק מהמטופלים שכמעט נרצחו על ידם בטבח הנורא בדרום ביישובי עוטף עזה, במסיבת הטבע נובה, או במהלך התקלות עם צה"ל?
פוסט ברשתות החברתיות בו נכתב: "4 מחבלים מהטבח מאושפזים באסף הרופא ליד צריפין. תפיצו את זה. לא מגיע להם לקבל טיפול ראוי, שיטופלו בעזה. שתפו שיגיע לאנשים הנכונים, אתם יודעים למי אני מתכוון".

אלא, שמשטרת ישראל  יצאה בהודעה חריגה הערב (שבת) והודיעה לישראלים: "בניגוד לפרסום בדבֹּר "מחבלים המאושפזים לכאוּרה בביה"ח אסף הרופא", נבהיר כי. אין אסיּּרים בטחוניים במרכז הרפוֻֻאי הנ"ל ולפיכך - מדובר בפרסום שגוי!".
עוד נמסר בהודעה ששיחררה המשטרה כי: "כל פרסום אחֹר מטעה את הציבור ועשוי לעודד באופן חסר אחריות את הפרת הסדר הציבורי במקום, תוך הפרעה לצוותי הרפוֻאה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אותה הצעה גם תקפה לערבים?
    מחמד 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערבים מטפלים בכם יהודים יקרים בבתי חולים. גם להם אתם מציעים לטפל בחולים בעזה? או שאלה הם ערבים טובים כי הם מטפלים ביהודים ומשרתים את האדון היהודי?
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול בית חולים שיש בו מחבלים פצועים הציבור צריך לצאת לשם ולבצע לינץ בהם נגמרה הנחמדות עם נחמד זה עם מת
    סגור