בריאות

תושבים בעוטף נמלטו מהתופת - ונותרו ללא ציוד רפואי הכרחי

ביה"ס לאופטומטריה של אוניברסיטת בר אילן הגיע למלונות אליהם פונו ניצולי קיבוץ בארי עם ניידת ייעודית לבדיקת עיניים. במסגרת היוזמה, שתימשך בימים הקרובים, בוצעו עשרות בדיקות ונתרמו מסגרות משקפיים
מערכת ice | 
משקפיים (צילום freepik)
ביה"ס לאופטומטריה ומדעי הראיה של אוניברסיטת בר-אילן מסייע לתושבים מעוטף עזה שנמלטו מהתופת הקשה ללא אמצעים הכרחיים לראייתם. במסגרת היוזמה דווח אתמול (חמישי) כי בוצעו עשרות בדיקות ראיה מקצועיות ונתרמו מסגרות משקפיים.
סטודנטים וסגל ביה"ס לאופטומטריה ומדעי הראיה, של אוניברסיטת בר-אילן הגיעו לאזור ים המלח למלונות אליהם פונו ניצולים מקיבוץ בארי עם ניידת ייעודית לבדיקות עיניים. במהלך היום התבצעו בדיקות ראיה והתאמת משקפיים לעשרות מפונים מקיבוץ בארי.
את עדשות המשקפים תרמה חנות האופטיקה "ריינד אופטיקס" מקרית אונו. בית הספר לאופטומטריה ומדעי הראיה ימשיך במיזם זה גם בשבועות הקרובים. ארגון הרוקחות בישראל מעדכן הבוקר (חמישי) כי בעקבות הימשכות ימי מלחמת חרבות ברזל, נפתח מוקד ייעוץ רוקחי לשעת חירום.
מספר המוקד הוא 9711*, והוא פעיל בימים א'-ה' בין השעות 07:00 ועד 22:00, וביום ו' בין השעות 07:00 עד 18:00. המוקד מיועד לפניות דחופות בנושא טיפולים תרופתיים במצבי חירום ובחרדה, וכן לסיוע באיתור מלאי תרופות ברחבי הארץ. המוקד זמין לכל מבוטחי קופות החולים, והוא מאויש ברוקחים וברוקחות מקצועיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה