בריאות

מים עכורים וחול בצנרת: המטרד הבריאותי באחת הערים הגדולות

מים עכורים עם חול - זה מה שיוצא לאלפי משפחות מהברזים בשכונת רקפת החדשה שנבנתה בראשון לציון. על פי התושבים, הבעיה החלה כאשר החלו לבנות בית אבות חדש בשכונה
מערכת ice | 
מים מזוהמים (צילום freepik)
תושבי שכונת רקפת בראשון לציון מתלוננים כבר זמן מה על מים עכורים שיוצאים מברזי המים שלהם. מדובר בשכונה חדשה בה נבנו בתי ספר וגנים שמיועדים לתושבי השכונה שמתאכלסים ב-28 בניינים חדשים.
על פי N12, תושבי השכונה התאגדו ופנו לתאגיד המים "מניב" שאחראי על הזרמת המים בעיר. שם טענו כי האשמים במצב הם הקבלנים השונים שבנו את השכונה. כשהפנייה של התושבים לעירייה גם כן לא צלחה, הם החליטו להזמין בדיקה חיצונית שקבעה כי המים מלאים בחול.
התושבים בשכונה מספרים כי הבעיה בברזי המים שלהם החלה כשהתחילו לבנות בית אבות חדש בצמוד. הם טוענים כי החול שנוצר מהחפירות ומהבנייה נכנס לרשת המים ומאז הם סובלים מהמטרד.
תושבת השכונה טוענת כי: "להאשים את הקבלנים זה לא הגיוני. לא הגיוני ש-13 קבלנים שונים, שבנו בשנים שונות, יצרו את אותה הבעיה שהתחילה בדיוק באותו הזמן.
עברנו בלעדית למים מינרליים גם במקלחות של התינוק, וגם בגדים יוצאים לא נקיים מהכביסה כי המים צהובים, אנחנו מרגישים שאנחנו גרים במדינת עולם שלישי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה