בריאות

אזהרת ריקול למוצר המזון האורגני: "החברה מבקשת לא לצרוך"

על אריזת דייסת אינסטנט אורגנית במבחר טעמים הודבקה בטעות תווית בעברית עם הכיתוב "ללא גלוטן" – בעוד המוצר עצמו כן מכיל גלוטן. חברת אקוגרין: "מתנצלים בפני הלקוחות"
מערכת ice |  1
צילום freepik
היבואן אקוגרין דרך ירוקה בתיאום עם משרד הבריאות שירות המזון מחוז מרכז, מודיע על החזרת המוצר: דייסת אינסטנט אורגנית במבחר טעמים מפתיתי שיבולת שועל אורגנית.
בעקבות בדיקה פנימית נמצאה תקלה בהדבקת התווית בעברית על אריזת המוצר:Variety Pack  Instant oatmeal. הודבקה בטעות התווית עם שם המוצר: דייסת אינסטנט אורגנית ללא גלוטן להכנה מהירה-במבחר טעמים.
המוצר שיוחזר בטעמים: תפוח פשתן, טעם ביתי, סוכר חום ומייפל. שם המותגNATURE'S PATH ORGANIC. יצרן: Nature's Path ארה"ב. יבואן: אקוגרין דרך ירוקה בע"מ. ברקוד:  058449450009. תוקף: עדיף להשתמש לפני התאריך המוטבע על דופן הקופסה: 2023 SEP 07 ו- 2024 AUG 07.
 
החברה מודיעה שעל האריזה המקורית באנגלית הודבקה בצד האריזה תווית לא נכונה בעברית של מוצר ללא גלוטן. המוצר עצמו כן מכיל גלוטן (חיטה, שיבולת שועל) ואף מכיל אגוזי פקאן. החברה מבקשת מצרכנים האלרגיים לאגוזי פקאן או רגישים לגלוטן לא לצרוך את המוצר. כמו כן כפי שכתוב על התווית המוצר עלול להכיל: חלב, אגוזים, בוטנים וסויה.
מחברת אקוגרין דרך ירוקה נמסר כי היא מתנצלת בפני לקוחותיה, מבצעת בדיקה מקיפה של הנושא ופועלת לאיסוף המוצר מנקודות המכירה. בכל שאלה ניתן לפנות לשירות לקוחות: 1800-311-355.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הקטע הזה פשוט שפך אותי מצחוק! (ל"ת)
    פחחחח 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור