בריאות

אופירה אסייג חושפת את הסוד הגדול: כך ירדה 25 ק"ג

אסייג העלתה לסטורי שלה את 'משקה אופירה' אחרי לא מעט בקשות של העוקבים: "מים קרים, חצי לימון, ג'ינג'ר, וזה - פלפל קאיין - אני קונה את האורגני". לאחר שמסרה את המתכון, אסייג איחלה לעוקבים: "לרוויה, דברו איתי אחרי, זה הולך להיות 'וואו'. זה סותם את התיאבון, זה בריא, זה מנקה ומחטא את הגוף. לימון, ג'ינג'ר ופלפל קאיין. וואו!"
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
עם 25 ק"ג שהשילה ממשקלה וכשהיא בכושר שיא בזכות האימונים הכמעט יומיומיים בחדר הכושר של חברתה לאה שנירר, מגישת קשת 12 ורדיו 102FM אופירה אסייג, יכולה להתגאות בלא מעט הישגים. כעת, היא רוצה להעביר קצת מהידע שלה ואמש (שלישי) אף חשפה לראשונה את המתכון שלה למשקה הסודי שהיא שותה ומסייע בדיכוי התיאבון ובשמירה על הגזרה.
אסייג העלתה לסטורי שלה את 'משקה אופירה' אחרי לא מעט בקשות של העוקבים: "מים קרים, חצי לימון, ג'ינג'ר, וזה - פלפל קאיין - אני קונה את האורגני". לאחר שמסרה את המתכון, אסייג איחלה לעוקבים: "לרוויה, דברו איתי אחרי, זה הולך להיות 'וואו'. זה סותם את התיאבון, זה בריא, זה מנקה ומחטא את הגוף. לימון, ג'ינג'ר ופלפל קאיין. וואו!"

עוד היא סיפרה מה הוביל אותה למשקה: "בחודש יולי טסתי לניו יורק להחזיר את הילדים המהממים שלי מלימודי קיץ וראיתי שבטלוויזיה המקומית מדברים המון על פלפל קאיין. כך התחלתי לקרוא על הסגולות שלו".
לישראל היום הסבירה: "אל תשכחו, זה משקה אופירה בכל בוקר. יאמר לזכותו של גילי, בעלי, שהוא התחיל עם המשקה ואני אחריו. הוספתי לימון וג'ינג'ר, והתוצאות מדהימות. הרגשתי שהגוף מתנקה, הרגשתי שובע, בריאות. בקיצור, אני ממליצה מאוד. הטעם קשוח מאוד בהתחלה, אבל מהר מאוד מתרגלים וכשרואים גם ירידה במשקל, בא לך להוסיף עוד קצת קאיין, שאגב גם מונע מחלות. אני בתהליך של דיאטה כבר שנתיים וחצי. ירדתי המון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרזיה או הזיה
    יוסי הרזה 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    צריך רק לסתום את הפה.לאופירה זה כניראה היה קשה.כל הכבוד.
    סגור