שיווק ופרסום

תוסף התזונה הפופולרי של הסלבס מגיע לחנויות ולבתי המרקחת

מותג תוספי התזונה הפופולרי בקרב הסלבס וכוכבי הרשת מגיע לחנויות ולבתי המרקחת. בעלת החברה מסרה: "מהלך זה משמעותי עבור המותג שמתכוון להיכנס השנה הקרובה לנקודות מכירה נוספות בארץ ובעולם"
מערכת ice |  2
פיל איט (צילום שי הנסב)
אלו שעוקבים אחרי סלבס וכוכבות רשת כנראה שמו לב לאחרונה למותג תוספי התזונה FILL IT. מדובר במותג מבית "דה איי ברנד" הישראלית, שמייצר תוספים פופולריים שמסייעים להורדה ברמת הלחץ, בשיפור בריאות השיער ועוד. כעת המותג שנמכר תחילה באונליין מגיע גם לחנויות השונות.
המותג יהיה זמין לרכשה בכ-100 נקודות מכירה בחנויות טבע ובבתי מרקחת, ובהם רשת טבע בעיר, אורן בית טבע, ניבי פארם, שקדיה, טבע קסטל ועוד. לפי בעלת החברה, אלכס נורטרופ, מדובר בצעד אחד מיני רבים שיכללו גם נקודות מכירה בחו"ל.
צוות המומחים של המותג כולל מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים שפיתחו תוסף תזונה לשיער המכיל חומרים טבעיים, עוצמתיים וחיוניים לשיפור בריאות השיער במינונים הגבוהים בשוק. התוסף בעל רכיב פטנט ייחודי המאפשר ספיגה יעילה יותר של כלל מרכבי התוסף בגוף. רכיבי התוסף התזונה לשיער פיל איט כוללים: קולגן, חומצה פולית, ביוטין, אבץ וויטמין B. לצד זאת, החברה מייצרת תוסף לגברים ותוסף המסייע ללחץ.
בעלת המותג, אלכס נורטרופ, מסרה: "מדובר במהלך אסטרטגי רחב, לאחר כניסת המותג לחנויות הדיוטי פרי, התמקדנו בלהנגיש את פיל איט ללקוחה גם בנקודות מכירה בארץ, במקביל למכירות באמצעות אתר האונליין של החברה. מהלך זה משמעותי עבור המותג שמתכוון להיכנס השנה הקרובה לנקודות מכירה נוספות בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צוות המומחים של המותג כולל מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים
    שוש כרסטי 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה ליצנים, מומחים אלק, על מי הם עובדים? התקשרו למפעל שיעשה להם חיקוי אחד על אחד של מייבן. איפה היצירתיות? מוצר חרטא והאתר שלהם 1.90₪. מוצר עם ויטמינים וג'לטין שממש אבל ממש לא עושה כלום. איך לא תובעים אותם ייצוגית?
    סגור
  • 1.
    חיקוי עלוב של מייבן
    אסי בירנן 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פטנט אלק, החברה שקל תשעים הזאת פנתה למפעל צמחי מרפא וביקש העתק אחד על אחד של קפסולות מייבן, מוצר שקיים בעוד מליון מותגים. עוד קפסולה עם קולגן שלא עושה כלום. שימשיכו למכור בלופים ללקוחות שקונים פעם אחת ולא יקנו יותר...
    סגור