בריאות

דביר בנדק מחובר לאינפוזיה: הטרנד הטיפולי החדש של הסלבס

מדובר בטיפול קוקטייל ויטמינים היישר לוריד, שנותן בוסט מיידי של אנרגיה, ניקוי רעלים, אנטיאייג'ינג, מוריד חרדה ועוד. הוא נחשב לטיפול פשוט יחסית, מהיר ואין לו כמעט תופעות לוואי
מערכת ice | 
דביר בנדק וסנדרה רינגלר (צילום אור גפן)
ד"ר אירנה סנדלר, הרופאה של מיטב הסלבס של ארצנו, הביאה לישראל את הטרנד שכבש את המפורסמים ברחבי העולם. מדובר בטיפול קוקטייל ויטמינים היישר לוריד, שנותן בוסט מיידי של אנרגיה, ניקוי רעלים, אנטיאייג'ינג, מוריד חרדה ועוד. 
קיילי ג׳נר והיילי ביבר העלו תמונה יחד, בה הן מחוברות אליו. אומנים כמו הארי סטיילס, אדל, ריהאנה מדונה ועוד משתמשים בו כדי לעמוד בעומס של ההופעות אינטנסיביות שלהם וגם ומובילות וולנס כמו השחקנית גווינית פאלטרו ממליצות על הטיפול החדשני.
הוא נחשב לטיפול פשוט יחסית, מהיר ואין לו כמעט תופעות לוואי. הוא נועד בין היתר לטיפול בתופעות כמו: תשישות, חרדה, משקל עודף, אלרגיות וקשיי ריכוז. כמו כן, הוא מגביר חילוף חומרים, מסייע לבניית שריר ועוד. בין הסלבס שהגיעו לקבל את הטיפול אצל ד"ר אירנה סנדלר: השחקן דביר בנדק, מעצבת האופנה סנדרה רינגלר, זוכת העונה האחרונה של הריאלי "הישרדות" אלית מוסאיוף, גרא סנדלר - ״ממוקה״ מסדרת "שנות ה-80" ואשת יחסי הציבור ומשתתפת "האח הגדול" לשעבר ציפי רומנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה