בריאות

שבוע המודעות לסרטן העור: הקליניקה שערכה בדיקות חינם למטופליה

באירוע של קליניקה של יפה מקסימוב, שמקדמת פעם אחר פעם אג'נדות חברתיות חשובות, ביצעו רופאי מרפאות ד״ר שלקוביץ, ד״ר צחי שלקוביץ וד״ר ערן שביט בדיקות פרו בונו לאבחון שומות ונגעים חשודים
מערכת ice | 
יפה מקסימוב סרטן העור (צילום ניר פקין)
היום (ד’) התקיים בקליניקה של יפה מקסימוב אירוע חגיגי וחשוב לרגל שבוע המודעות לסרטן העור, בשיתוף מרפאות שלקוביץ, שגם בדקו את הנוכחים בהתנדבות. באירוע של מקסימוב, שמקדמת פעם אחר פעם אג'נדות חברתיות חשובות, ביצעו רופאי מרפאות ד״ר שלקוביץ, ד״ר צחי שלקוביץ וד״ר ערן שביט בדיקות פרו בונו לאבחון שומות ונגעים חשודים.
לאירוע הגיעו קטיה אברבוך, שהשאירה את התינוקת בבית והגיעה לאירוע מתוקשר ראשון מאז הלידה ועוד משפיעניות רשת רבות. במהלך האירוע המשתתפים נבדקו ע״י הרופאים לאבחון עור, נהנו מבראנץ׳ עשיר, רקיחת בשמים אישית ומתנה באדיבות חברת סבוקלם. האירוע התקיים בחסות גלקסי טכנולוגיות.
בחודש מרץ, לכבוד יום האישה הבין-לאומי, הקליניקה של יפה מקסימוב יצאה בקמפיין מיוחד, בשיתוף עם טהוניה רובל. במסגרת הקמפיין, רובל הגיעה לקליניקה ועברה טיפול פנים, בפנים חשופות, על ידי יפה ובמהלכו העניקה מונולוג מעצים ליום האישה. במסגרת דבריה אמרה: "אני מאד אוהבת לפרגן לנשים, אני עפה על זה שיש נשים שהן מובילות. לראות אישה כמו יפה שבאה מכלום והיום היא אימפריה  - אני עפה על זה, אני עכשיו אדבר עליה שבוע, זה נותן לי השראה וזה נותן השראה לעוד נשים, שיכולות לקם ולעשות כל מה שעולה ברוחן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה