ויראלי

אנה ארונוב חושפת בעיה רפואית קשה: "עשויה להשפיע לי על הראייה"

אנה ארונוב, שופטת "רוקדים עם כוכבים", חשפה את הבעיה הרפואית איתה היא מתמודדת לאחרונה: "עין ימין שלי עצומה. יש לי בעיות בבלוטות התריס, שעשויות להשפיע לי על הראייה"
מערכת ice |  4
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
אנה ארונוב, שופטת "רוקדים עם כוכבים" והשחקנית האהובה, העלתה היום (שני) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה את הבעיה הבריאותית איתה היא מתמודדת בתקופה האחרונה.
ארונוב סיפרה תחילה: "הרבה מכם שמו לב שיש הבדלים בין העניים שלי ועין ימין שלי עצומה יותר. משהו השתנה לי בעין ואתם צודקים. לא הגבתי כי לא ידעתי בעצמי מזה, אני תקופה ארוכה בכל מיני בדיקות, אחרי מסע של בדיקות הייתי אצל רופא מקסימה שאמרה לי שיש לי בעיות בבלוטות התריס, לא משהו קיצוני, אין לי בדיקות חריגות, במקרה של פעילות יתר של בלוטת התריס, היא עשויה להשפיע לי על הראייה. יש לי תפקוד לא תקין של בלוטת התריס. אני נכנסת לטיפול תרופתי עדין, וזה לא טיפול קצר, זה טיפול של כמה חודשים".
לסיכום סיפרה ארונוב: "אנחנו נצטרך במהלך התקופה לראות שיפור, אם יש שינוי. היה חשוב לי לשים את זה על השולחן כי אתם שואלים ובצדק, ואני גם הולכת להופיע עכשיו בפריים טיים, אתם עלולים לזהות את זה ונראה לי מן הראוי להשמיע את זה, שזו בעיה בריאותית ואין לי כרגע מה לעשות עם זה חוץ מלטפל בזה. אני מאוד מקווה שזה יעבור לי בקרוב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ממליץ לך הסרת עין הרע
    אורח 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וטיפול אלטרנטיבי לבלוטה , כזה שלא הופך אותך תלויה בכדור לנצח , ממליץ לך על דר אלדרי יצחק מודיעין !
    סגור
  • 3.
    הרבה בריאות
    ניר 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיף לראות אותה
    סגור
  • 2.
    אירדיאולוגיה
    אלמונית 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנה אניממליצה לך ללכת לאיבחון אירדיאולוגיה. דרך מצויינת לדעת בדיוק מה קורה שם בגוף ולמה ולפתור זאת על ידי תזונה או ויטמינים וכד'. מומלץ. בהצלחה
    סגור
  • 1.
    מסכנה שרק תהייה בריאה
    מסטאר ספלינטר 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הם והחיסוני קורונה שלהם גומרים את האנשים לאט לאט
    סגור