בריאות

אייל גולן ייעלם מהבמות ביום העצמאות: מה הסיבה להיעדרות?

על אף שנח בשבועיים האחרונים, מצבו של גולן עדיין לא השתפר מספיק ברמה שתאפשר לו להופיע על הבמות ביום העצמאות, והוא נאלץ לבטל את ימי המופעים המתוכננים לחג שהיו מעטות ממילא בשל המחיר הגבוה שדרש. והוא לא הזמר היחיד שלא יופיע בישראל
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
אחרי הרבה שנים בהם חרך את הבמות ביום העצמאות של המדינה, לאייל גולן אין הופעות ביום העצמאות הקרוב. אחרי הדרמה הגדולה בהאנגר 11 בה התמוטט על הבמה ונאלץ לוותר על המשך המופע, גולן לא מוכן עדיין לשוב לבמות לערב כל כך אינטנסיבי.
על אף שנח בשבועיים האחרונים, מצבו של גולן עדיין לא השתפר מספיק ברמה שתאפשר לו להופיע על הבמות ביום העצמאות, והוא נאלץ לבטל את ימי המופעים המתוכננים לחג שהיו מעטות ממילא בשל המחיר הגבוה שדרש.
אבל לא רק הוא יעלם מהבמות. עומר אדם שביום העצמאות הקודם דרש 300 אלף שקל עבור הופעה של 45 דקות  לא יופיע לאחר שגם הפעם עיריות החליטו לסגור את הכיס ולוותר עליו. רק לאחרונה פורסם שאדם יופיע בשלוש הערים הגדולות: לוס אנג'לס, מיאמי וניו־יורק (23, 25 ו-26 באפריל). משמע, את ההופעות שלו בעצמאות הוא יקיים בחו"ל.
 
גולן לעומתו מגיע ליום העצמאות אחרי האירוע המבהיל שקרה לו במהלך ההופעה בהאנגר 11, במסגרתו הוא פשוט קרס ונאלץ לקבל טיפול על ידי אנשי מד"א שהוקפצו למקום. הטיפול ארך יותר משעה מאחורי הקלעים.
הוא לא יופיע אחרי לא מעט שנים בהן הופיע בישראל ביום העצמאות, ועל פי לוחות ההופעות לא נראה שקיבל את הסכומים שהוא לרוב דורש ביום הכי שמח של השנה. העיריות החליטו בעבר כי הן מקטינות את התשלום לאומנים בעקבות משבר הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה