בריאות

חברות ישראליות ישתתפו בתערוכת טכנולוגיות הדנטל המובילה בגרמניה

מכון היצוא ביחד עם מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, יקימו בתערוכת IDS2023 את הביתן הלאומי של ישראל, בו יציגו 11 חברות דנטל פורצות דרך המציעות פתרונות במגוון תחומים כגון: שתלים חדישים וייחודיים, מכשירים ועזרים לטיפול ושיקום הפה וטכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות שמשפרות ומייעלות את תהליך טיפול השיניים ומפחיתות סיבוכים וכאבים
מערכת ice | 
טיפול שיניים (צילום קובי גדעון פלאש 90)
חברות ישראליות מובילות מתעשיית רפואת הפה והשיניים צפויות להשתתף בתערוכה הבינלאומית המובילה בתחום טכנולוגיות הדנטל שמתקיימת אחת לשנתיים בקלן, גרמניה. השנה תציין התערוכה 100 שנים להקמתה. מכון היצוא ביחד עם מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, יקימו בתערוכת IDS2023 את הביתן הלאומי של ישראל, בו יציגו 11 חברות דנטל פורצות דרך המציעות פתרונות במגוון תחומים כגון: שתלים חדישים וייחודיים, מכשירים ועזרים לטיפול ושיקום הפה וטכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות שמשפרות ומייעלות את תהליך טיפול השיניים ומפחיתות סיבוכים וכאבים.
תעשיית הדנטל בישראל מונה למעלה מ-120 חברות יצרניות המתעסקות בתחומים רבים אשר זכו להכרה בינ"ל. שלל הפתרונות והטכנולוגיות החדישות בתעשיית הדנטל נועדו לשפר את יעילות ואיכות הטיפול, להפחית את משכו, ולהקל על המטופלים ועל רופאי השיניים במטרה להעניק חווית טיפול רפואי איכותי, מקצועי, יעיל וללא כאבים מיותרים. תעשיית הדנטל הישראלית היא חדשנית במיוחד כאשר כשליש מכלל החברות הן חברות הזנק טכנולוגיות (סטארט-אפ) המפתחות ומציעות חידושים טכנולוגיים פורצי דרך בתחומי שיקום פה ואסתטיקה, הדמיות דיגיטליות מתקדמות, טיפול במחלות זיהומיות והגיינית הפה. הדגש על שילוב הטכנולוגיה הדיגיטלית בא לידי ביטוי בשימוש בתוכנות בינה מלאכותיות (AI) המשמשות לדיאגנוסטיקה ולבניית תכנית טיפול רפואי, יצירת סביבת עבודה נוחה ויעילה בין הקליניקות למעבדות וביצוע סריקות פה ושיניים איכותיות. פתרונות תעשיית הדנטל הישראלית נחשבים לאיכותיים ותחרותיים מאוד בעולם.
מנהל ענף דנטל במכון היצוא, רון פנדו: "תערוכת IDS2023 מהווה צומת מרכזי בתעשיית הדנטל ומוקד לחיבורים עסקיים בין נציגי תעשיית הדנטל הישראלית והחברות המובילות בתחומן בזירה הגלובלית. ענף הדנטל במכון היצוא נמצא בקשר רציף עם התעשייה ופועל ביחד עם מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה ומערך הנספחויות הכלכליות ברחבי העולם להפגיש את החברות הישראליות, המציגות טכנולוגיות מתקדמות בתחומן, עם החברות המובילות בעולם תוך מטרה לחשוף אותן ולעזור להן לפרוץ לשווקים חדשים. מכון היצוא גאה להוביל את הביתן הלאומי של ישראל בתערוכה חשובה זו המהווה מוקד משיכה מרכזי עבור החברות הגדולות והמובילות בתחומן".
ד"ר מוחמד זחלאקה, יו"ר ההנהלה הציבורית של ענף הדנטל במכון היצוא: "תערוכת IDS בתחום הדנטל היא אחת מהתערוכות החשובות בעולם בכל הקשור לחידושים רפואיים בכלל ולחידושים רפואיים בתחום טכנולוגיות הפה והשיניים בפרט. על אף שהיא מתקיימת אחת לשנתיים היא מצליחה לשמור על מעמדה כחממה לחשיפה והזדמנויות עסקיות וחדשנות. אני גאה לעמוד בראש ההנהלה הציבורית של ענף הדנטל במכון היצוא שמלווה את התחום ומסייעת לחברות השונות לפרוץ לשווקים חדשים. מכון היצוא ביחד עם מינהל סחר חוץ פועל כל השנה כדי לחבר את החברות בתחום להזדמנויות עסקיות חדשות. הביתן הישראלי יציג גם הפעם את פסגת הטכנולוגיות של החברות הישראליות בתחום הדנטל, ומניסיון העבר אנחנו יודעים שהשתתפות בתערוכה הזו מייצרת קשרים ייחודיים לחברות המשתתפות".
מנהל תחום מדעי החיים במינהל סחר חוץ, ד"ר שי מוזס: "מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה שמח לקדם את הביתן הישראלי בתערוכת IDS2023 באמצעות מערך הנספחים הכלכליים ובסיוע מכון היצוא הישראלי. במסגרת תערוכות ענק כדוגמת IDS, ישנו אתגר גדול במשיכת גורמים עסקיים איכותיים דווקא לביתן שלך ובתיאום יעיל של פגישות עסקיות משמעותיות במגבלת הזמן והמקום. זהו בדיוק היתרון של הביתן הלאומי הישראלי, באמצעות שיתוף הפעולה בין מערך הנספחים הכלכליים של ישראל לבין מכון היצוא, אשר חושף את הפתרונות של החברות הישראליות המשתתפות ברחבי שווקי העולם עוד טרם התערוכה ומזמין את אנשי הקשר של הנציגויות לביקורים ופגישות בביתן הישראלי בתערוכה עצמה. בכך, משרד הכלכלה והתעשייה מסייע ביצירת הזדמנויות עסקיות נוספות וחדשות עבור התעשייה הישראלית. אני מאחל הצלחה מרובה לחברות המשתתפות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה