טלוויזיה

טהוניה חושפת את הטראומה הגדולה: "חטפתי כוויות בפנים, סבלתי"

טהוניה רובל, הדוגמנית ויוצאת "האח הגדול", שיתפה בחוויה קשה שעברה אחרי טיפול להסרת שיער שהסתבך: "אני באמת נכוויתי והגעתי עם כוויות, והגעתי למצב שממש סבלתי. ללכת ולתבוע? אין לי סבלנות ללכת לתבוע אנשים"
מערכת ice | 
טהוניה רובל (צילום אינסטגרם/ טהוניה רובל)
טהוניה רובל, הדוגמנית ויוצאת "האח הגדול", הגיעה השבוע לאירוע חגיגי שנערך בקליניקה של ד"ר להבית אקרמן, בהרצליה פיתוח, לרגל השקת מכשיר בייתי להסרת שיער של EPILADY, וחשפה בראיון שערכה ל-TMI כי עברה בעברה טיפולים להסרת שיער שגרמו לה לכוויות קשות.
תחילה, דיברה טהוניה על החשיבות של המוצר בשבילה: "מוצר חלומי שבאמת חיכיתי לו הרבה זמן, בטח ככהת עור. לכהות עור נורא קשה למצוא מכשירי לייזר שיכולים לעבוד על עור כהה, ולכן אני לא מוצאת את זה בכל מיני קליניקות כאלו ואחרות. ואם כבר מצאתי אז נכוותי, היו לי כוויות והכל".
על החוויה הקשת שעברה באחד הטיפולים שעברה סיפרה רובל: "אני באמת נכוויתי והגעתי עם כוויות, והגעתי למצב שממש סבלתי. גם בטיפולי פנים וגם בהכל. בלייזר זה נורא חשוב, כי גם העור והשיער הם כמעט דומים ולא כל מכונה עובדת על העור הכהה. זה לא נעים בכלל. שמים אלוורה, משחה שיכולה להקל על הכאב, הכוויה, זהו. אין לי הרבה יותר מדי מה לעשות. ללכת ולתבוע? אין לי סבלנות ללכת לתבוע אנשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה