בריאות

תה ללא קפאין בריא יותר? לא אם אתם רוצים לרדת במשקל

תה ירוק ידוע בשל הסגולות הרפואיות שלו. כעת לאור הירידה המהירה בטמפרטורות בחוץ, חשוב לחזור ולהבין מדוע מומלץ לשתות תה באופן עקבי והאם הקפאין ברוב התיונים באמת מזיק לנו, או מסייע בירידה במשקל?
מערכת ice | 
כוס תה
הרבה כבר נאמר בעבר על היתרונות של שתיית תה ובפרט תה ירוק. כעת, לאור החורף שהחליט לבקר אותנו סוף-סוף כדאי לחזור ואף לפרט יותר על מגוון היתרונות הבריאותיים של המשקה ולהבין מה בדיוק יש בו שעוזר לבריאות הלב, להורדה במשקל ואף למניעת סרטן.
כידוע התה הוא משקה בעל היסטוריה תרבותית רחבה ועתיקה ביותר. הוא פופולרי במדינות רבות, בעיקר באסיה, כבר מאות שנים. עד כה מחקרים גילו כי לתה יש יתרונות המגיעים מנוגדי החמצון שהוא מכיל. נוגדנים אלו עוזרים לבריאות הגוף הכללית. אך השאלה הנשאלת היא - איך?
הרכיב הספציפי בתה, שניכר בעיקר בתה הירוק, הוא EGCG. מדובר בנוגד חמצון שמשפר את בריאות הלב, מקטין סיכויים להתפתחות סוגים שונים של סרטן ואפילו מסייע באיזון רמת הסוכר בדם. המסקנה הזו מגיעה בעקבות מחקרים שנעשו ספציפית בתחום נוגד החמצון הזה. מחקרים אלו מצאו כי החומר מגן על תאים בגופנו מנזק ואף מדכא פעילות של כימיקלים דלקתיים.
כמו כן, מתברר כי שתייה עקבית של תה ירוק במשך כ-12 שבועות מסייעים מאד לירידה במשקל, בעיקר אם מדובר בתה ירוק שכולל קפאין. יתרה מכך, מחקרים נוספים קבעו כי ישנו קשר עמוק בין צריכת תה ירוק לבין רמת סיכון ירודה לפגיעה מוחית והתפתחות מחלות דוגמת אלצהיימר ופרקינסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה