בריאות

שריפת ענק פרצה במלון באילת: מאות אורחים פונו

שריפה גדולה פרצה במלון מג'יק פאלאס שבאילת, זאת בזמן הופעה באולם האירועים שבמקום, כאשר מאות האורחים פונו מחשש לשאיפת עשן. לא נודע על נפגעים
מערכת ice | 
השריפה במלון באילת (צילום כבאות והצלה אילת)
שריפה גדולה פרצה אמש (ראשון) במלון מג'יק פאלאס שבאילת, זאת בזמן הופעה באולם האירועים שבמקום, כאשר מאות האורחים פונו מחשש לשאיפת עשן. לא נודע על נפגעים.
מדוברות כיבוי והצלה אילת נמסר כי "צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת אילת פעלו במרץ בשריפה שפרצה במלון מג׳יק פאלאס בעיר אילת. הצוותים שהגיעו למקום זיהו שריפה באולם אירועים בתוך המלון וכי אנשי הביטחון התחילו בפעולות כיבוי ראשוניות".
עוד נמסר כי "הלוחמים חברו לצוות המלון ונתנו הוראה לפינוי כלל האורחים ששהו באזור למקום מבטחים תוך ביצוע פעולות כיבוי משלימות ושחרור עשן ממוקד השריפה. האירוע בשליטה ולא ידוע על נפגעים, כמו כן חוקר דליקות החל בחקירת נסיבות פרוץ השריפה".
כזכור, בסוף השבוע האחרון גבר כבן 50 נמצא  ללא רוח חיים בחצר בניין בפתח תקווה שבו התרחשה שריפה שנגרמה מאופניים חשמליים. צוות מד"א שהוזעק למקום דיווח כי היה מחוסר הכרה עם כוויות קשות בגופו, וקבע את מותו במקום.
לוחמי אש מתחנת פתח תקווה בפיקודו של רב רשף רועי סויסה הוזעקו לפנות בוקר לבית ברחוב ההסתדרות בעיר פתח תקווה בעקבות דיווח על שריפת אופניים חשמליים. בהגיעם לזירה נתגלתה בכניסה לבניין גופת גבר שרופה. במקביל מפקד המשמרת  הורה לפרוץ את דלת הדירה. לוחמי האש זיהו שני מוקדי בעירה קטנים הצוותים פעלו לכיבוי מהיר ולסריקה לאחר לכודים/פצועים. חקירת האירוע הועברה לידי משטרת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה