בריאות

קופת חולים כללית מתחזקת? הדמות "חמודי" התחדשה בכיסוי ראש

קופת החולים כללית סופגת היום ביקורות רבות לאור הברכה שפרסמה על מינוי של אריה דרעי לשר הבריאות. איך הצליחה הדמות המוכרת של "חמודי" לעורר את זעמם של הרופאים וגם של האמנית שיצרה אותו?
מערכת ice | 
הדמות "חמודי" בסרטון של כללית (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
ביום חמישי חבר הכנסת אריה דרעי, ראש מפלגת ש"ס, נכנס לתפקידו בתור שר הבריאות בממשלה החדשה ורק על כך קופת החולים כללית כבר הצליחה להיכנס לצרות. לכבוד מינויו של דרעי, קופת החולים פרסמה ברכה כללית לדרעי בה מככבת הדמות "חמודי" המזוהה עם הקופה כאשר על ראשה כובע.
לרוב הדמות של חמודי מופיעה כשהיא ללא כובע או כל כיסוי ראש אחר, אלא אם היא מופיעה בכרזות ואלמנטים שיווקיים אחרים המיועדים למגזר הדתי בארץ. עם זאת, הברכה לשר הבריאות החדש לא הופנתה למגזר זה ועל כן עוררה זעם רב, בין היתר בקרב המאיירת והיוצרת של חמודי, דניאלה לונדון דקל, שכתבה כך: "אם זה היה תלוי בי, חמודי היה מקבל את שר הבריאות החדש עם שתי ידיים מושטות קדימה כשעליהן מונחים מדי אסיר כתומים". 
לכך הוסיפה שמכרה את הזכויות על חמודי לפני שנים רבות ועל כן הדמות לא שייכת לה יותר. לטענות אלו הצטרפו רופאים בארץ שזעמו על ההדתה של הדמות ואמרו כי הדבר עלול להוות סימן לבאות וזאת במיוחד לאחר הדברים שנאמרו בשבוע שעבר על ידי חברת הכנסת סטרוק וחבר הכנסת רוטמן.
מטעם דרעי וקופת החולים כללית לא פורסמה תגובה על הנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה