השוק

השווארמה מהפופולריות בישראל נפתחת מחדש: זו החלטת משרד הבריאות

אחרי שמשרד הבריאות החליט לסגור את "שווארמה העגלה" הפופולרית בקרית ביאליק, ד"ר רנא שיבלי חתמה על ביטול צו הפסקה מינהלי והמקום יפתח מחדש
מערכת ice |  1
שווארמה (צילום pixabay)
ד"ר רנא שיבלי, סגנית רופאת מחוז חיפה, חתמה השבוע על  צו הפסקה מינהלי למסעדת "שווארמה העגלה" ברחוב הפלמ"ח 44, קריית ביאליק, זאת לאחר שורה של ליקויים שהתגלו בביקורת שערכו הפקחים.
ד"ר שיבלי כתבה: "אני מוציאה בזאת צו הפסקה מנהלי המצווה עליך או על כל אדם אחר הפועל מטעמך להפסיק באופן מיידי את הפעלת המסעדה אשר בבעלותך או ניהולך. אני מוציאה את הצו לאור ממצאי ביקורת שנערכה בעסק ביום 27.11.2022 על ידי מפקחת המחלה לבריאות הסביבה בלשכתנו. בביקורת זו נמצאו ליקויים תברואתיים ותפעוליים חמורים מאוד המסכנים באופן מיידי את בריאות הציבור".
היום (רביעי) ד"ר רנא שיבלי, חתמה על ביטול צו הפסקה מינהלי למסעדת "שווארמה עגלה" ברחוב הפלמ"ח 44, קריית ביאליק. בהודעה נכתב: "בתוקף סמכותי לפי סעיף 20 לחוק רישוי עסקים התשכ"ח, 1968 אני מבטלת בזאת את צו ההפסקה המנהלי אשר הוצאתי בתאריך 08.11.2022 למסעדת "שווארמה העגלה", רח' הפלמ"ח 44 קרית ביאליק, אשר בבעלותך. אני מבטלת את הצו לאור ממצאי הביקורת שנערכה בעסק שבנדון ביום 2022.12.04 ע"י מפקחי בריאות הסביבה בלשכתנו". 
עוד נכתב כי "בביקורת הנ"ל נמצא כי הליקויים המהותיים אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו ולכן הוסרה הסכנה לבריאות הציבור. מובהר כי הינכם נדרשים לשמור על רמה תברואית נאותה ולעבוד בהתאם לכללי ונהלי עבודה  נדרשים, וכפי שהוצהר על ידכם. ביטול הצו אינו מהווה אישור משרד הבריאות לרישיון עסק ועליכם לפעול כדי לקבלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החתולים נכנסו לכוננות (ל"ת)
    אחמד 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור