בריאות

בן אנד ג'ריס מחלקת גלידה בחינם: כך תהנו מההטבה

יוזמה חדשה של חברת בן & ג׳ריס ישראל לעידוד תרומת דם למד"א: עמדות תרומת דם יוצבו במקומות מרכזיים, ומי שיתרום יזכה לגלידה במגוון טעמים

מערכת ice |  1
אבי זינגר ודן פילץ תורמים (צילום אסף לב)
חברת בן & ג׳ריס ישראל נרתמה לסייע לשירותי הדם של מד"א, ותציב עמדות לתרומות דם באזורים מרכזיים כמו אוניברסיטאות, מכללות, קניונים, מרכזי קניות ובילוי ועוד, לצד מקררים של המותג - וכל מי שיתרום דם יקבל גלידה במגוון טעמים.
יריית הפתיחה נערכה אתמול עם עמדת התרמה ראשונה בדיזינגוף סנטר בתל אביב, אליה הגיעו להוות תרומה ולתרום דם אבי זינגר, מנכ"ל ובעלים בן & ג'ריס ישראל, דן פילץ מבעלי דיזינגוף סנטר, וליאור אלטמן, מנהל מערך ההתרמות הארצי של בשירותי הדם של מד"א.

רועי דון, סמנכ"ל השיווק של בן & ג'ריס ישראל אמר באירוע: "יזמנו את הרעיון נוכח הפרסומים בזמן האחרון לפיהם קיים מחסור בעיקר במנות דם מסוג O. אנו רואים חשיבות רבה בגיוס תרומות דם  העשויות להציל חיים, אך רבים אינם נותנים על כך את הדעת עד לרגע בו הצורך הופך להיות קריטי להם או לאחד מבני משפחותיהם. לכן החלטנו להשקיע במהלך זה".
פרופ׳ אילת שנער, סמנכ״לית שירותי הדם במד״א אמרה: "על מנת לשמור על מלאי דם תקין במדינת ישראל, נדרשים שירותי הדם של מד״א להתרים מדי יום כ-1,000 מנות דם מתורמי דם מתנדבים. אנו פועלים להגדלת מלאי הדם במדינה ולגיוס תורמים ותורמות חדשים באתרים ציבוריים, במקומות עבודה, אוניברסיטאות ובמקומות הומי אדם. שיתוף הפעולה עם בן & ג׳ריס יאפשר לנו לתת הוקרת תודה קטנה וטעימה של כדור גלידה לתורמים, כדרך נוספת להגיד תודה על הצלת חיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא פעם המתרימים לא יודעים
    Mtlk 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פעם שתרמתי בעבר המתרימים לא ידעו מה לעשות מאחר וציינתי שאני נחשב לקבוצת דם נדירה. מקווה שלא הועבר להשמדה. אחרת הייתי מוות.ובאמת שלא נפגע
    סגור