בריאות

משרד הבריאות באזהרה חמורה: "יש לפנות למיון בבית החולים"

?תן נגוע בכלבת נמצא באתר התיירות גשר, עד כה לא אותרו אנשים שבאו עימו במגע, אך במשרד הבריאות הבהירו: "מבקשים להעביר את המידע על האירוע למטיילים ולנופשים באזור וביישובים הסמוכים"
מערכת ice |  1
תן משוטט באזור עפולה
היום (ראשון) התקבלה הודעה על תן נגוע בכלבת שנמצא באתר התיירות גשר סמוך קיבוץ גשר, שבמועצה האזורית עמק המעיינות. על פי הודעת משרד הבריאות, נכון לרגע זה לא ידוע על אנשים שנחשפו לתן.
בהודעה נמסר: "אנו מבקשים מכל מי שהיה במגע או שבעלי החיים שברשותו באו במגע באזור האירוע עם בעל החיים הנגוע או בעל חיים משוטט, בין התאריכים 20.10.2020 עד 3.11.2022 כולל, לפנות בדחיפות ללשכת הבריאות עפולה, טלפון 04-6099000, או ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו, לשם שקילת הצורך למתן טיפול מונע להם".

עוד נכתב בהודעה לציבור: "לאחר שעות העבודה ובמהלך סוף השבוע יש לפנות לחדר מיון בבית חולים. אנו מבקשים להעביר את המידע על האירוע למטיילים ולנופשים באזור וביישובים הסמוכים. הורים לילדים מתבקשים לברר עם ילדיהם, באם היו במגע עם בעלי חיים חשודים ולפנות ללשכת הבריאות בדחיפות. בעלי חיות מחמד מתבקשים ליצור קשר עם הווטרינר הרשותי, לצורך וידוא מצב חיסונם".
משרד הבריאות מזכיר שוב למי שננשך או נשרט על ידי בעל חיים, לשטוף באופן מיידי את האזור במים זורמים וסבון, לחטא בחומרי חיטוי ולגשת ללשכת הבריאות לבדוק האם יש צורך בקבלת טיפול מונע נגד כלבת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומישהו עוזר לתן המסכן הזה להחלים ומטפל בו??
    מורן 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ועל סמך מה החליטו שלמתוק הזה יש כלבת? רפואה שלמה לו
    סגור