כסף וצרכנות

הלחמים יורדים מהמדפים: צו הפסקה מנהלי למאפייה בצפון

משרד הבריאות החליט להוציא צו הפסקה מנהלי למאפייה וקונדיטוריה ענאן שבכפר זלפה: "חוסר בקיאות בחקיקת המזון הרלוונטית לפעילות העסק"
מערכת ice | 
לחם אילוסטרציה (צילום מנדי הכטמן, פלאש 90)
משרד הבריאות הוציא היום (רביעי) הודעה לפיה הוצא צו הפסקה מנהלי למאפייה וקונדיטוריית ענאן שבכפר זלפה בצפון, זאת אחרי הממצאים החמורים אשר נמצאו בביקורות שנערכו בעסק ב– 2022.10.24 על ידי מפקחת לשכת הבריאות המחוזית חיפה וב- 2022.10.28 על ידי מפקחי לשכת הבריאות הנפתית חדרה.
בהודעה של משרד הבריאות נכתב בין היתר "במכתב שנשלח מטעם משרד הבריאות למאפייה כי בשימוע שערכתי בעניין הוצאת צו הפסקה מנהלי היום, 2022.10.31 ,לא ניתנו תשובות מספקות ומשכנעות, ולא ניתן מענה המעיד על תיקון כל הליקויים בעסק. לגבי חלק מהליקויים הצהרת שתוקנו אך יחד עם זאת הצגת תמונות המעידות כי הליקויים לא תוקנו במלואם. לגבי חלק מהליקויים טענת כי נדרש זמן נוסף על מנת לתקן אותם".
עוד נכתב כי "תשובותיך במסגרת השימוע מלמדות על חוסר ידע מקצועי באופן ניהול עסק לייצור מזון, לרבות חוסר בקיאות בחקיקת המזון הרלוונטית לפעילות העסק כאשר לדבריך אינך מלווה על ידי איש מקצוע. חוסר ידע זה הוביל להתנהלות לא תקינה של העסק, ולהיווצרות הליקויים הרבים שנמצאו בעסק. לאור כל המפורט לעיל מאחר ולא שוכנעתי שחלפה הסכנה לבריאות הציבור, והמצב בעסק ממשיך לסכן את בריאות הציבור באופן חמור אני מוציא את צו ההפסקה המנהלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה