בריאות

המטופל ניגן בסקסופון במשך ניתוח מוח של 9 שעות

במהלך ההליך הארוך, המוזיקאי האיטלקי ניגן את שיר הנושא מהסרט "סיפור אהבה" משנת 1970 ואת ההמנון הלאומי של איטליה
מערכת ice | 
ניתוח הסקסופון (צילום Paideia International Hospital)
מוזיקאי שעבר ניתוח מוח מורכב באיטליה, ניגן בסקסופון במהלך כל הניתוח, שנמשך 9 שעות. הצוות בבית החולים הבינלאומי Paideia ברומא, ניתח את הגבר בן ה-35, שזוהה רק כ-GZ, במטרה להסיר את הגידול במוח שלו. המטופל עבר "ניתוח ער", כך שהרופאים יוכלו להבטיח שלא יפגעו בתפקודיו הנוירולוגיים, נמסר מבית החולים בהודעה לעיתונות. "כל מוח הוא ייחודי, כמו כל אדם", אמר מוביל הניתוח והנוירוכירורג ד"ר כריסטיאן ברוניה. "ניתוח ער מאפשר למפות בדיוק רב במהלך הניתוח את הרשתות הנוירונים העומדות בבסיס תפקודי המוח השונים כמו משחק, דיבור, תנועה, זכירה, ספירה", הוא הוסיף.
GZ אמר למנתחים שהיכולת המוזיקלית שלו, היא תפקידו היקר ביותר. מתן אפשרות ל-GZ לנגן בסקסופון במהלך "ניתוח ער" הוכיח את עצמו כשימושי לצוות, מכיוון שהוא אפשר להם לראות את תפקודי המוח שהוא השתמש בהם כדי לנגן. במהלך ההליך הארוך, GZ ניגן את שיר הנושא מהסרט "סיפור אהבה" משנת 1970 ואת ההמנון הלאומי האיטלקי, בזמנים שונים במהלך הניתוח.
מאוחר יותר, אמר GZ לבית החולים שהוא חש שלווה ולא פחד במהלך הניתוח שלו, שנמשך למעלה מתשע שעות. הוא חזר לחייו הרגילים לאחר הניתוח. יותר מ-10 אנשי מקצוע רפואיים נהנו מהמשחק של GZ בזמן שעבדו. לניתוח המורכב נוספו טכנולוגיות מתקדמות רבות, כולל חומר מעקב ספציפי המסייע להבדיל בין תאים סרטניים מרקמות בריאות שמסביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה