בריאות

זוועה בתאילנד: בת 6 מישראל על סף מוות בגלל מדוזה

הטיול בקופנגן כמעט הסתיים באסון. על פי דיווחים במדינה המתויירת, ילדה מישראל ספגה עקיצה ממדוזה קובייתית ארסית שגרמה לליבה להפסיק לפעום, בבית החולים הצליחו להחזיר את הדופק שלה לפעילות סדירה
מערכת ice | 
חוף בתאילנד (צילום shutterstock)
שנה אחרי האסון בתאילנד בו מת ילד בן 9 מעקיצה של מדוזה ארסית, גורל דומה כמעט חיכה גם לילדה ישראלית בת שש שנעקצה אתמול (ראשון) במהלך שחייה בחוף בקופנגן, על ידי מדוזה ארסית.
הילדה הוטסה באופן בהול במסוק כשהיא במצב אנוש לאחר שליבה הפסיק לפעום לבית חולים מקומי ועל פי הדיווחים במדינה המתוירת במזרח הרחוק, הרופאים חיברו את הילדה למכונת הנשמה ורק אז יצאה מכלל סכנה.

על פי. חוות הדעת הרפואית שהועברה הבוקר לרופא מטעם חברת הביטוח של המשפחה, הילדה בשלבי התאוששות. המדוזה המדוברת מסוג 'קובייתית' גם מכונה "צרעת הים", ונחשבת לאחת הקטלניות בעולם.
הקונסול הישראלי בבנגקוק, אלי סנה, מסר כי: "מדובר בנס ממש, אלמלא היו מתחילים לטפל בילדה מיד מהרגע שנעקצה, המצב היה טרגי". סנה קיבל את הפרטים על עקיצת הילדה והפעיל בערב החג את הנציגות הישראלית, יצר קשר עם המשפחה וחברות הביטוח וטיפל בפינוי הילדה לבית חולים מותאם מחוץ לאי. "אנו ממש שמחים שהאירוע הסתיים כפי שהיא הסתיים, אנחנו ממשיכים בליווי המשפחה ולסייע בכל מה שניתן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה