בריאות

עובדי הייטק נוהרים לעשות ניתוח להארכת רגליים

הניתוח, שכרוך בפרוצדורה כואבת במיוחד ועלותו יכולה להגיע ל-150 אלף דולר, הפך לפופולארי מאוד בקרב עובדי הייטק בארצות הברית
מערכת ice | 
חדר ניתוח-אילוסטרציה (צילום freepik)
עובדי טכנולוגיה בעלי מודעות עצמית מוגברת, נוקטים בצעדים קיצוניים כדי להוסיף כמה סנטימטרים לגובהם, על ידי תשלום של סכומי עתק עבור פעולות כואבות להארכת רגליים. קווין דביפרשד, ראש מכון כירורגיה פלסטית LimbplastX, המבוסס בנבאדה, אמר כי עובדים מהמגזר הטכנולוגי מהווים נתח משמעותי מהמטופלים שלו.

הניתוח עולה 70,000 עד 150,000 דולר, תלוי בכמה סנטימטרים החולה רוצה "לגדול", כמו גם אלפי דולרים נוספים בעלויות מעקב. "אני מתבדח שאני יכול לפתוח חברת טכנולוגיה", אמר דביפרשד. "יש לי משהו כמו 20 מהנדסי תוכנה שעושים את ההליך הזה עכשיו, שנמצאים כאן בווגאס. הייתה בחורה אתמול מפייפאל. יש לי מטופלים מגוגל, אמזון, פייסבוק, מיקרוסופט. היו לי מספר מטופלים ממיקרוסופט".
 
ניתוח הארכת הרגליים מצריך הליך כואב, בו רופא שובר את עצם הירך בכל אחת מרגליו של המטופל ומחדיר שתלי מתכת הניתנים להארכה. השתלים מתרחבים בהדרגה במהלך שלושת החודשים הבאים במילימטר אחד ביום, מה שבסופו של דבר גורם למטופל שהחלים להיות גבוה בכמה סנטימטרים.
 
הניתוח נושא גם תהליך החלמה ממושך הכולל כאבים "בלתי פוסקים" שמותחים את העצבים, השרירים והרקמות של הרגליים "במידה כמעט מייאשת", כל על פי המטופלים. הניתוח הסטנדרטי מוסיף כשלושה סנטימטרים לגובה, אך מטופלים יכולים להוסיף עד שישה סנטימטרים, אם הם מוכנים להשתיל את אותם השתלים בשוק שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה