בריאות

נירו לוי יצא מסכנת חיים? זו ההודעה הדרמטית לגבי מצבו

השחקן שלפני שבוע עבר תאונת דרכים קשה ואושפז עם פגיעה רב מערכתית, התייצב, חזר להכרה ועתיד להשתחרר מטיפול נמרץ בימים הקרובים
מערכת ice | 
נירו לוי (צילום פייסבוק/ נירו לוי)
חדשות טובות היום (שישי) מבית החולים איכילוב. השחקן נירו לוי התעורר, חזר להכרה וצפוי להשתחרר מטיפול נמרץ כבר בימים הקרובים. ״מבקשים להודות לכל עם ישראל על החיבוק והדאגה״, נמסר מהמשפחה.
במהלך השבוע האחרון הוא עבר שורה של ניתוחים ושהה בטיפול נמרץ עד שאנשי הצוות הרפואי ייצבו את מצבו, כאשר הוא נכנס מלכתחילה לבית החולים עם פגיעה רב מערכתית וכשהוא אינו בהכרה.

כזכור, ביום שישי האחרון דווח על כך שלוי נקלע לתאונת דרכים קשה בתל אביב. השחקן נהג על האופנוע שלו וכאשר עבר ברמזור באור ירוק התנגש בו רכב שעבר באדום והעיף אותו מכלי הרכב. הנהג הפוגע נחקר באזהרה ורישיונו נשלל. לוי פונה במצב קשה לחדר הניתוח בבית החולים איכילוב.
בני משפחתו וילדיו ביקשו אף הם להתפלל לבריאותו ולשמור על פרטיותם. המשפחה אף פרסמה לראשונה תמונה של נירו לוי ממיטת בית החולים. בתמונה המטושטשת אפשר לראות את לוי ברקע במיטת האישפוז ואת בלוך וערן אחיו. בלוך כשהוא ליד ערן, קרא לכולם להתפלל לרפואתו של ניר "אנחנו נמצאים פה ליד חדרו של האיש היקר ואהוב נירו לוי, מבקשים מכל עם ישראל להתפלל ולעשות מעשה טוב לרפואתו של נירו, בן פנינה, לרפואה שלמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה