בריאות

מצב חירום: עיר הבירה שנותקה מאספקת המים לחלוטין

ג'קסון, עיר הבירה של מדינת מיסיסיפי שבארה"ב, סובלת ממחסור חמור במים זורמים לאחר שהכור המטפל באספקת המים קרס לחלוטין. תושבי העיר לא יכולים להדיח את האסלה ועומדים בתור כדי לקבל בקבוקי מים
מערכת ice | 
בצורת ונהרות מתייבשים באירופה
כבר שלושה ימים שג'קסון, מיסיסיפי סובלת ממחסור חמור במים ומניתוק מוחלט מאספקת מים זורמים. הדיווחים שמגיעים מהעיר מזכירים משברים חמורים במדינות עולם שלישי וקשה להעלות על הדעת שהמשבר הנוכחי מכה בלב אחת ממעצמות המערב. תושבים עומדים בתור לקבלת בקבוקי מים והמשמר הלאומי נקרא לסייע במאמצי החלוקה. בתי הספר ועסקים רבים נסגרו בשל המצוקה אך ראש העיר מנסה להרגיע את הרוחות והודיע שאפשר לקוות שהמים יחזרו עוד השבוע. 
ביום שני הנהר החולף ברבת העיר עלה על גדותיו וגרם נזק לכור הטיפול במים, כור האחראי על אספקת המים לעיר כולה. למעשה, עכשיו מסתבר שמערכת הובלת המים סבלה מבעיות כבר שנים רבות ועוד בחודש יולי הכריזו הרשויות על ירידה באיכות המים והמליצו להרתיח אותם לפני השימוש. 
 
"אנחנו אופטימיים למדי שנוכל לראות את המים חוזרים עוד השבוע" אמר ראש העיר שמונה 150 אלף תושבים ל-CNN. "זהו הר עצום לטפס עליו, הצוותים עובדים כדי להשיב את לחץ המים באופן יציב וכדי למלא מיכלים בכל רחבי העיר". בינתיים מגיעים דיווחים על כך שמהברזים יוצאים מים חומים ותושבים נאלצים לקנות בקבוקי מים בחנות על מנת לצחצח שיניים, להתקלח או לבשל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה