בריאות

יורוג'ן קיבלה הלוואה של 100 מיליון דולר להשלמת ניסוי

המימון יינתן לחברה בשתי פעימות בדרך של הלוואה נושאת ריבית ליבור בתוספת של 8.25%; ההלוואה תעמוד לפירעון בעוד 5 שנים; החברה תעשה שימוש במימון צורך התחלת ניסוי באחד המוצרים של החברה והשקה של מוצר נוסף
ניצן כהן | 
בדיקות סרטן (צילום pexels)
יורוג'ן דיווחה היום (שלישי) שהשיגה מימון מגוף פיננסי מנוהל בהיקף כספי של 100 מיליון דולר. יורוג'ן עוסקת בפיתוח ומסחור של פתרונות לטיפול בסרטן האורותל ובסוגי סרטן ייחודיים, ההלוואה תינתן על ידי גוף פיננסי המנוהל על-ידי פארמקון (Pharmakon).
הלוואה שתתקבל תהיה הלוואה בכירה מובטחת עד 100 מיליון דולר והיא תינתן בשתי פעימות. 75 מיליון דולר צפויים לעבור לידי החברה בעוד 10 ימי עסקים וליורוג'ן תהיה אופציה למשוך סכום נוסף של עד כ- 25 מיליון דולר, עד לסוף השנה.

החברה אינה נדרשת לעמוד באמות מידה פיננסיות כלשהן אבל הריבית תהיה גבוהה ותהיה צמודה ל-LIBOR ל-3 חודשים (עם רצפה של 1.25%) בתוספת 8.25%. ההלוואה תיפרע לאורך 5 שנים מקבלת הפעימה הראשונה, ב-48 החודשים הראשונים תישא ריבית בלבד. 
"אנו שמחים על חתימת הסכם הלוואה זה, המחזק משמעותית את מעמדנו הפיננסי. על סמך תחזיות ההכנסות שלנו והמודלים הפיננסיים הנוכחיים, אנו מאמינים כי יש בידנו את הכלים להגיע לאיזון תזרימי" אמרה ליז בארט, מנכ"לית יורוג'ן שהוסיפה כי "בנוסף לתמיכה בהשקה המתמשכת של Jelmyto, המימון יספק את ההון הדרוש עבור הניסוי הפיבוטאלי, שלב 3 ENVISION, הנערך בזרוע אחת ב-UGN-102, ובניסוי הקליני המתוכנן ,שלב 1 עם מספר זרועות של UGN-301".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה