בריאות

טרגדיה לעולם הרפואה בישראל: הד"ר המצטיין נפטר בגיל 52

אובדן גדול לעולם הווטרינריה: ד"ר ערן מרקוביץ' נכנע למחלת הסרטן, מעבר להיותו ווטרינר מבריק, ד"ר מרקוביץ' היה איש אשכולות אמיתי. ידיו לא רק ריפאו חיות, אלא גם יצרו ושכללו את מערכת הניהול הממוחשבת של צער בעלי חיים

מערכת ice |  2
רופאים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)

ד"ר ערן מרקוביץ', ווטרינר מוערך ואהוב, הלך לעולמו בגיל 52 לאחר מאבק אמיץ במחלת הסרטן. במשך למעלה משני עשורים, ד"ר מרקוביץ' היה עמוד התווך של אגודת צער בעלי חיים בחיפה, שם הותיר חותם בל יימחה על חבריו לעבודה ועל אינספור בעלי חיים שזכו לטיפולו המסור.
 

מעבר להיותו ווטרינר מבריק, ד"ר מרקוביץ' היה איש אשכולות אמיתי. ידיו לא רק ריפאו חיות, אלא גם יצרו ושכללו את מערכת הניהול הממוחשבת של האגודה. כישוריו הטכנולוגיים, לצד מיומנותו הרפואית יוצאת הדופן, הפכו אותו לנכס יקר ערך עבור הארגון ועבור הקהילה הווטרינרית כולה.

 


 

אישיותו של ד"ר מרקוביץ' הייתה מיוחדת לא פחות מכישוריו המקצועיים. הוא היה ידוע בנכונותו התמידית לסייע לכל דורש, ללא קשר לשעה או ליום. מסירותו הגיעה לשיאים כאשר היה מגיע לנקות את הכלבייה ולהאכיל את הכלבים אפילו ביום כיפור. מעבר לעבודתו, ד"ר מרקוביץ' היה ספורטאי נלהב, שהקפיד על אורח חיים בריא ופעיל, מה שהפך את מחלתו למפתיעה ומזעזעת עוד יותר עבור מכריו.


אובדנו של ד"ר מרקוביץ' מותיר חלל עצום בקהילה הווטרינרית ובלבבות כל מי שהכיר אותו. הוא היה לא רק רופא מבריק, אלא גם חבר אמיתי, מנטור, ומודל לחיקוי. זכרו וירושתו המקצועית ימשיכו להשפיע על עולם הווטרינריה ועל הטיפול בבעלי חיים בישראל לשנים רבות. יהי זכרו ברוך.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עצוב מאד
    מלך 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכואב יהי זכרו ברוך
    סגור
  • 1.
    52 או 62? פשוט עלבון למשחת המת חוסר הדיוק בכתבה (ל"ת)
    מיימון 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור