בריאות

מחסור חמור במנות דם: דובר מד"א בקריאה חריגה לציבור

בעקבות מחסור חמר של מנות דם מסוג O במגן דוד אדום, שרותי הדם של מד"א מקיימים היום ובמהלך השבוע התרמת דם מיוחדת. כל הפרטים על השירות החשוב של ארגון ההצלה הלאומי של ישראל  

מערכת ice |  1
תרומות דם (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
זכי הלר, דובר מד"א, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, הודיע כי בעקבות מחסור חמור של מנות דם מסוג O במגן דוד אדום, שרותי הדם של מד"א מקיימים היום התרמת דם מיוחדת. 
אותו שירות מיוחד וחשוב יתקיים בבניין של בית החולים איכילוב בתל אביב, קומה מינוס 2 בי"ח חירום עד שעה 13:30. עוד ציין דובר מגן דוד אדון, זכי הלר, כי אותו שירות יתקיים גם בתחנות מד"א שונות המפורסמות באתר הרשמי של ארגון ההצלה הלאומי של ישראל. יתר על כן, בארגון הרפואי קוראים לציבור הישראלי להגיע היום ובמשך השבוע בכדי לתרום דם באתרי ההתרמה השונים. 
כזכור, הודיע ארגון מד"א כי מספר ישראלים נפגעו באורח קל בדרכם אל המרחב המוגן בעקבות מתקפת הטילים האיראנית. לצד זאת, דווח כי נרשם הרוג אחד, פלסטיני, תושב רצועת עזה ששהה בנועיימה שביריחו.
אותו אדם נהרג משברי יירטו שפגעו בו באופן ישיר בזמן המתקפה האיראנית. מלבד יריחוצ ורמאללה, טילים ורסיסים של המתקפה האיראנית נפלו באזורים שונים ברחבי יהודה ושומרון. על פי הדיווחים, טיל נפל בקלקיליה. בחברון, פרצה שריפה בדורא בעקבות שברי טילים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה?
    דרעקלפיד 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לתרום דם? שתעשו עירוי עם דם יהודי למחבלים? חולירות
    סגור