בריאות

קייט מידלטון בבשורה מרגשת: "ניצחתי את הסרטן"

קייט מידלטון, הנסיכה מוויילס, חשפה כי אחרי כחצי שנה של טיפולים כימותרפיים, היא הצליחה לנצח את מחלת הסרטן: "אני לא יכולה לספר לכם איזו הקלה זו. "אני צריכה לעשות כל מה שאני יכולה כדי להישאר נקיה מסרטן"
מערכת ice | 
קייט מידלטון (צילום shutterstock)
קייט מידלטון, הנסיכה מוויילס ואשתו של הנסיך וויליאם, הדהימה את כל הממלכה הבריטית אחרי שחשפה לפני כחצי שנה כי היא מתמודדת עם מחלת הסרטן, כאשר היא שמה סוף לשמועות ולספקולציות הרפואיות סביבה.
כחלק מהחשיפה שלה, סיפרה מידלטון כי "בדיקות שנערכו אחרי ניתוח שעברתי בתחילת השנה הראו שהגידול היה סרטני. הצוות הרפואי שלי המליץ לי לעבור כימותרפיה מניעתית, ואני עכשיו עוברת את השלבים הראשונים של הטיפול".
אלא שהיום (שני) הגיעו בשורות משמחות במיוחד מכיוונה של הנסיכה, שבישרה כי היא החלימה סופית מהסרטן. בעמוד האינסטגרם המלכותי, מידלטון פרסמה סרטון בו היא סיפרה: "כשהקיץ מגיע לסיומו, אני לא יכולה לספר לכם איזו הקלה זו לסיים סוף-סוף את טיפולי הכימותרפיה שלי". בהמשך, סיפרה מידלטון כי "ניצחתי את הסרטן" וכי היא "נקיה". 
עוד סיפרה בסרטון שפרסמה: "אני צריכה לעשות כל מה שאני יכולה כדי להישאר נקיה מסרטן. זה הדגש שלי עכשיו בחיים. למרות שסיימתי את טיפולי הכימותרפיה, הדרך שלי לריפוי והחלמה מלאה היא ארוכה ואני חייבת להמשיך מדי יום ביומו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה