בריאות

אבל בעולם התיירות בישראל: אחת הדמויות החשובות בענף הלך לעולמו

תמיר חודורוב, מבכירי סוכני הנסיעות בארץ ואחיו של עפר חודורוב, יו"ר ובעלים של דיזנהאוז גרופ נפטר היום והותיר את הענף בהלם
מערכת ice |  3
דרכונים (צילום shutterstock)
ענף התיירות הישראלי הוכה בתדהמה עם היוודע דבר פטירתו הפתאומית של תמיר חודורוב, מבכירי סוכני הנסיעות בארץ ואחיו של עפר חודורוב, יו"ר ובעלים של דיזנהאוז גרופ. תמיר, שהלך לעולמו ביום ראשון ה-8 בספטמבר, היה דמות מוכרת ומוערכת בתעשייה, ידוע בשירות המסור והמקצועי שהעניק ללקוחותיו העסקיים לאורך שנים רבות.
מעבר להיותו סוכן נסיעות מצליח, תמיר היה גם ספורטאי מחונן בעברו. כשחקן כדוריד מצטיין, המשיך את מורשת אביו, יעקב חודורוב, שהיה שוער כדורגל אגדי. שילוב זה של רקע ספורטיבי עם כישורים עסקיים תרם רבות להצלחתו בתחום התיירות, שבו הצטיין בזכות יכולתו לספק שירות מסביב לשעון ולהתאים פתרונות ייחודיים לצרכי לקוחותיו.

פטירתו של תמיר מותירה חלל גדול בענף התיירות הישראלי, שבו היה דמות מפתח במשך שנים רבות. חבריו לענף זוכרים אותו כאיש מקצוע מסור, בעל ידע רחב וניסיון עשיר, שתמיד היה מוכן לסייע ולייעץ. תרומתו לפיתוח ולקידום תעשיית הנסיעות בישראל הייתה משמעותית, והשפעתו תורגש עוד שנים רבות.
ההלוויה תתקיים ביום שני, ה-9 בספטמבר, בבית העלמין גני אסתר בראשון לציון, והמשפחה תשב שבעה בביתם. אנשי ענף התיירות, חברים, ומכרים רבים צפויים להגיע ולחלוק כבוד אחרון לאיש שהשאיר חותם כה משמעותי בחייהם ובתעשייה כולה. פטירתו של תמיר חודורוב מסמנת סוף עידן בענף התיירות הישראלי, אך זכרו וירושתו המקצועית ימשיכו להדהד עוד זמן רב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין קשר יעיל ובטוח
    פיפי 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין קשר לחיסוני קורונה
    סגור
  • 2.
    יהי זכרו ברוך
    ליהי 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש אשכולות ..הלם שניפטר ..
    סגור
  • 1.
    מאוחדים
    ישראל 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסרים הפרטים הבאים! בן כמה היה. מהי סיבת הפטירה. איפה היה מתגורר
    סגור