בריאות

איכילוב מצטרף לשביתה במשק: זה מה שיקרה מחר בבתי החולים בישראל

בתי החולים בישראל יוחרגו מהשביתה הכללית במשק מחר (שני) והודיעו כי יעבדו במתכונת שבת. בית החולים איכילוב הצטרף למחאות: "נפעל במתכונת חלקית כאות הזדהות"
מערכת ice |  1
בית חולים (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, הודיע היום (ראשון) על השבתה מלאה של המשק בישראל מחר בשעה 06:00 בבוקר, זאת לאחר ששישה חטופים נרצחו בשבי החמאס על ידי השובים שלהם, זאת על רקע ההתעקשות של ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו לא לעשות עסקת חטופים על רקע השליטה בציר פילדלפי.
בתוך כך, בתי החולים בישראל הודיעו כי הם יעבדו מחר במתכונת שבת. גם בית החולים איכילוב הוציא הערב הודעה בה הוא הודיע כי הוא תומך בשביתה מחר וכי הוא יעבוד במתכונת חלקית.
בהודעה הרשמית שהוציא בית החולים איכילוב נכתב: "לאור השביתה המתוכננת מחר במשק ולאור הנחיות הסתדרות העובדים, המרכז הרפואי ת״א איכילוב יפעל במתכונת חלקית כאות הזדהות. בית החולים ימשיך לתת מענה למקרים דחופים או מצבים רפואיים מיוחדים ואנו נפעל תוך שמירה על בריאות מטופלינו". 
עוד נכתב בהודעה כי "במהלך הערב יתקיימו וועדות חריגים שיקבעו קיום של ניתוחים והליכים מחר על פי דחיפות ונחיצות. תורים והליכים אשר יבוטלו יתואמו מחדש בטווח של עד חודש ימים. ליבנו עם משפחות החטופות והחטופים ואנו כואבים את כאבם ומייחלים לשובם של כלל החטופים הביתה במהרה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראל שייכת לעבר, תעסקו בהגירה.
    אורח 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למדינה שערכי השוויון, וכן כבוד האדם וחירותו, מושרשים בחקיקה, בחינוך, ובחברה.
    סגור